Gjest Heloise Skrevet 2. februar 2011 #21 Skrevet 2. februar 2011 Jeg er for! Vil gjerne ha det med kjæresten min. Han er ikke imot det, men ikke like gira som meg. Han har jo ikke noe imot å gjøre det, men jeg har problemer fra tidligere episoder så vi har ikke fått gjort det enda *sukk* Vet ikke om jeg kan gjøre det igjen heller, men jeg vil jeg vil jeg vil!
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2011 #22 Skrevet 2. februar 2011 Gjest: Da gjør dere det feil. jeg liker rett og slett ikke følelsen av å ha noe oppi rumpa, greit å bli strøket på utsiden og slikket f.eks, men ikke ha noe oppi. Mulig det er fordi mannen min har en VELDIG stor og tjukk penis og uansett lengde på oppvarming gjør det vondt.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #23 Skrevet 2. februar 2011 Gjest: Rart, med tanke på at du er kvinne? Hmh.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2011 #24 Skrevet 2. februar 2011 Gjest: Rart, med tanke på at du er kvinne? Hmh. Hvorfor er det rart? Det er heller menn som burde likt å få noe opp i rumpa siden de har prostata, det har jo ikke kvinner.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #25 Skrevet 2. februar 2011 Jeg er imot. Foretrekker vaginalt samleie, men andre må jo få gjøre som de vil.
Gjest MikeWaters Skrevet 2. februar 2011 #26 Skrevet 2. februar 2011 Hvis det er noe man har lyst til å gjøre så kjør på, selv liker jeg det, men jeg ville nok ikke gått i 1. maitog for denne fanesaken. 2
Gjest Sommertid Skrevet 2. februar 2011 #27 Skrevet 2. februar 2011 Jeg har bare lest starter innleget. Jeg bryr meg aboslutt ikke om hva andre gjør bak lukkede dører, men jeg liker ikke analsex. Jeg har prøvd det 4-5 ganger, det har blitt gjort riktig uten smerter ol, men det er absolutt ikke noe for meg. Jeg føler jeg bæsjer feil vei og får absolutt ingen nytelse av det. For meg er det hele en ubehagelig opplevelse. jeg føler ikke jeg går glipp av noe som helst ved å droppe analsex fra mitt sexliv. Jeg klarer meg strålende med vaginal sex og har et veldig utforskende og inntressant sexliv til tross for at jeg ikke liker analen. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #28 Skrevet 2. februar 2011 Jeg ser for meg at det ikke er annet enn vondt. Og ikke si at "da gjør du det ikke riktig". Jeg får vondt i rumpa om jeg har hard mage en dag... Mulig jeg hadde gått med på det om partner hadde hatt veldig liten penis. For det er ikke sånn at jeg synes det er noe negativt at folk liker det. Jeg ser bare for meg at det hadde blitt sykt vondt.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #29 Skrevet 2. februar 2011 Det er veldig godt for mannen i alle fall. Varmt og trangt og deilig.
Gjest wahaj Skrevet 2. februar 2011 #30 Skrevet 2. februar 2011 Jeg er for analsex, har prøvd noen ganger, men dessverre klarer jeg aldri å slappe helt av, og det er bare vondt/ubehagelig. Men, jeg har et lite håp om at det en dag vil bli godt
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 2. februar 2011 #31 Skrevet 2. februar 2011 Jeg har ikke noe mot det. De som mener det er skittent kan kose seg i den kjedelige misjonær-stillingen sin utan at jeg bryr meg om hva de synes 1
smalls Skrevet 2. februar 2011 #32 Skrevet 2. februar 2011 Jeg har ikke noe mot det. De som mener det er skittent kan kose seg i den kjedelige misjonær-stillingen sin utan at jeg bryr meg om hva de synes Herregud selv man ikke liker analsex betyr ikke det at man har et døds kjedelig sexliv og kun har misjonæren Sånna kommentarer irriterer meg. 3
Gjest Raindrops Skrevet 2. februar 2011 #33 Skrevet 2. februar 2011 Herregud selv man ikke liker analsex betyr ikke det at man har et døds kjedelig sexliv og kun har misjonæren Sånna kommentarer irriterer meg. Enig. Jeg hadde mye gøyal sex før jeg prøvde analsex også, man er ikke kjedelig bare fordi man ikke vil prøve alt.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 2. februar 2011 #34 Skrevet 2. februar 2011 Herregud selv man ikke liker analsex betyr ikke det at man har et døds kjedelig sexliv og kun har misjonæren Sånna kommentarer irriterer meg. Såklart. Jeg synes bare at folk ikke skal bry seg med andres sexliv. Når noen lager tråd om analsex, så kommer det alltid en haug med "æsj".
Gjest nr 1.000.000 Skrevet 2. februar 2011 #35 Skrevet 2. februar 2011 I et større perspektiv har analsex gitt oss aids. Spørsmålet er ikke om du liker analsex eller ikke. Spørsmålet er om det er riktig. Det tror jeg ikke det er. Naturen styres ikke etter hva vi mennesker liker eller ikke, naturen styres heller ikke av Norges lover og hva disse definerer som forbudt eller ikke. Naturen styres av naturlovene, uten at jeg kjenner de i detalj, skjønner jeg at rumpehullet ikke er ment for penetrering, det får jeg hjelp til å skjønne av fornuften som naturen har utstyrt meg med. Det moderne mennesket er seksuelt umodent og forsøker å stikke stadig nye ting inn i nye hull den har oppdaget, akkurat som små barn som oppdager verden. 2
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 2. februar 2011 #36 Skrevet 2. februar 2011 I et større perspektiv har analsex gitt oss aids. Hiv/aids kan vel smitte vaginalt også.
Gjest Airi Skrevet 2. februar 2011 #37 Skrevet 2. februar 2011 For eller mot? Har det ikke sansen for det selv, men jeg er ikke mot analsex av den grunn
Gjest MikeWaters Skrevet 2. februar 2011 #38 Skrevet 2. februar 2011 I et større perspektiv har analsex gitt oss aids. Hæ? Og jeg som trodde det var Gud, skjønner jo nå at jeg må rette mitt hat mot analsex i stedet!
Gjest Raindrops Skrevet 2. februar 2011 #39 Skrevet 2. februar 2011 I et større perspektiv har analsex gitt oss aids. Spørsmålet er ikke om du liker analsex eller ikke. Spørsmålet er om det er riktig. Det tror jeg ikke det er. Naturen styres ikke etter hva vi mennesker liker eller ikke, naturen styres heller ikke av Norges lover og hva disse definerer som forbudt eller ikke. Naturen styres av naturlovene, uten at jeg kjenner de i detalj, skjønner jeg at rumpehullet ikke er ment for penetrering, det får jeg hjelp til å skjønne av fornuften som naturen har utstyrt meg med. Det moderne mennesket er seksuelt umodent og forsøker å stikke stadig nye ting inn i nye hull den har oppdaget, akkurat som små barn som oppdager verden. Hva er det som avgjør hva som er naturlig å ikke da? Noen dyr har også analsex, det er ikke et moderne fenomen som mennesker akkurat har kommet på å prøve.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå