Sarafina Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Jeg er lei Facebook og tenkte å melde meg ut - men det er slik at jeg av og til trenger den for å følge med på noen grupper og ulike ting (i forbindelse med jobb). Er jo endel info man går glipp av uten FB. Går det an å melde ut min egen profil, men fortsatt kunne gå inn og lese det som er av info? Dette er sikkert et dumt spørsmål, men jeg lurer
Crash Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Du kan jo bare ha profilen din uten å bruke den aktivt (la være å skrive statuser og veggmeldinger og legge ut bilder og sånt).
Sarafina Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2011 Du kan jo bare ha profilen din uten å bruke den aktivt (la være å skrive statuser og veggmeldinger og legge ut bilder og sånt). Det er sant grunnen til at jeg vil fjerne den er at man blir så eksponert på Facebook, med bilder og alt som er. Er litt lei av det. Så aller helst vil jeg fjerne min egen profil, men fortsatt kunne følge med.. Men regner med at det ikke går?
Gjest Cupcakes Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 nope, det går ikke - du må ha facebook profil for å se andres profiler, grupper o.l. men du kan mer eller mindre skjule alt innholdet ditt for så og si alle da
Sarafina Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2011 nope, det går ikke - du må ha facebook profil for å se andres profiler, grupper o.l. men du kan mer eller mindre skjule alt innholdet ditt for så og si alle da Takk! Hehe, Facebook er veldig vanedannende altså... Egentlig er jeg lei av å være der, føler at man blir så eksponert. Og at det på en måte er en konkurranse om antall venner, antall likes og kommentarer osv. Jeg er litt beskjeden av meg, og ser at jeg ikke har så mye som de andre om dere skjønner hva jeg mener, så tror egentlig det hadde føltes bedre å ikke være der. Men samtidig: man går jo glipp av mye nyttig info om man ikke er der, det er jo litt gøy å følge med! Dilemma :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå