Layton Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Heisann, Jeg skal være brudepike i et bryllup. jeg og bruden har alltid vært veldig gode venner, og jeg føler at jeg må si noen ord, men er dette forventet? Jeg er jo ikke forlover, og jeg tenker at det kan bli for mange taler også. Har noen erfaring med power point presentasjon i et bryllup? jeg har mange bilder av bruden og brudgommen helt tilbake fra de møttes. Burde jeg dele de bildene med forlover, eller skal jeg ta på meg oppdraget selv? Er redd for at min greie kan dominere forlover sin tale. Noen tanker?
Gjest Naenia Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Jeg ville nok slått meg sammen med forloveren Du kan jo for eksempel sette sammen Power Pointen, og så kan hun snakke imens den går, eller noe sånt noe?
Layton Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2011 Jeg ville nok slått meg sammen med forloveren Du kan jo for eksempel sette sammen Power Pointen, og så kan hun snakke imens den går, eller noe sånt noe? ja, det var smart...takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå