Gå til innhold

Downton Abbey

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan se sesong 2. Har hørt at NRK skal sende den snart, men de har ikke rettigheter til å vise det på nett-TV og jeg bor i England uten TV i det hele tatt. WHY! Kjøpte første sesong på dvd, men nå må jeg bare se videre. Vet ikke hvor. :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, men finner du ut noe så si i fra til meg. En trivelig serie er det. :jepp:

Gjest Valiant
Skrevet (endret)

Sesong 2 har ikke startet innspillingen enda så du kan ikke se den noen steder.

Endret av Valiant
Skrevet

Åh... jeg trodde sesong 2 skulle snart begynne på NRK. Da er det min mor som roter.

Gjest Valiant
Skrevet (endret)

Så vit jeg vet begynner inspillingen av sesong 2 i Mars.

Og vil bli vist på våren ihvertfall i England. I Norge blir det nok litt seinere

Endret av Valiant
Skrevet

Er det noen som vet hvorfor NRK plutselig sluttet å sende serien?

Mente det var 7 episoder i sesong 1 og NRK har sendt 4.

Skrevet

Som seer syns jeg det er dårlig av nrk m.fl. å begynne og sende fengslende serier som ikke er ferdiglaget. Får en skikkelig nedtur etter oppturen, når jeg oppdager at så er tilfelle.

Jeg betaler tross alt lisens og vil ha noe igjen for pengene! :opplyser:

Skrevet

Det er 7 episoder. Jeg har dem på dvd. Og det skjer litt av hvert i slutten ja. :popcorn:

Skrevet

Jammen hvorfor i alle dager sender de ikke resten da? :snurt:

Gjest Valiant
Skrevet

jeg antar at de bare kjøpte 4 episoder. Men jeg vil nok tro at de viser resten senere

Skrevet

Jo, jeg tror vel også det, men hva er galt med å sende dem i rekkefølge liksom? :klo:

Skrevet

Hvem er deres favoritt? Jeg bare digger Sybil hun er så kul altså. Politisk interessert og den eneste personen som er snill uten noe hidden agenda.

Skrevet

Er Downtown Abbey fra en roman eller no?

Gjest Valiant
Skrevet

Er Downtown Abbey fra en roman eller no?

Nei det er en ny inspilling av den Britiske serien Herskap og tjenere fra 1970 tallet

Skrevet

Nrk sendte dobbeltepisoder.

Skrevet

Nrk sendte dobbeltepisoder.

Jamen, jeg har lest hva som skjer i sesong 1, og alt det har ikke skjedd enda på NRK. Så de kan ikke ha sendt alle episodene.

Skrevet

Jamen, jeg har lest hva som skjer i sesong 1, og alt det har ikke skjedd enda på NRK. Så de kan ikke ha sendt alle episodene.

Virkelig? Alle episodene som er nevnt på wiki har gått i hverfall (Frem til første verdenskrig).

Skrevet

Tror nok at jeg vil kjøpe den serien når den en gang kommer for salg til en menneskevennlig pris. Er en hund etter sånne periode-serier, hvis det er godt laget. :jepp:

Skrevet

Jeg har tatt opp alle episodene som er sendt av denne serien på Get-boksen min, og tenkte jeg skulle se den når det passet seg sånn. Etter å ha lest denne tråden skjønner jeg at jeg har noe godt i vente!

Er hjemme i permisjon og trenger gode serier å se på. :)

Skrevet

Jasså? "Get-boks"...har ikke sånt jeg, men hurra for muligheter til å gjøre akkurat det du har gjort der, og kunne se ting når det passer for oss. Ja, jeg vil si at du har gode timer foran deg om du liker sånn type serie. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...