AnonymBruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Hei! Jeg skal slanke meg 22kg, og har for motivasjonen bestemt meg for å lage en blogg. Setter pris på om dere vil ta en titt innom. Det er mye enklere og kjekkere å slanke seg når folk følger med og motiverer deg. Håper flere kan komme med sine blogger, sånn at vi kan slanke oss i lag! Ps: Jeg har rådført meg med legen, derfor er ikke dette skadelig for min kropp. Har veldig høy fettprosent visstnok
Gjest Nanne70 Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Jeg følger gjerne bloggen din og kommenterer og gir tips og råd, selv om jeg ikke skriver slankeblogg selv.
Brukernavn Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Men uten link er det jo ikke så lett å finne bloggen din...
Larsern Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Kan bli interessant dette, men fokuser minst like mye på trening som på kosthold. De fleste slankebloggene har jo omtrent 95% bilder av salater og diverse småkaker bakt på musli og kesam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå