AnonymBruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Kan noen hjelpe meg litt? Til et brylup så skal vi ha åpen bar, men har lite erfaring. Kan noen kansje hjelpelitt med hva vi trenger? På listen til nå står Gin Vodka Captain morgan rom bacardi rom Whisky cognac bailys Mest fordi jeg inbiller meg at det er den vanligste alkoholen utover vin og øl. Men hva balandevann/mixers trenger jeg, og hva kan man lage av dette????? Jeg drikker fint lite og nesten ingenting, og er helt grønn på dette!!!
Salander Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Kan noen hjelpe meg litt? Til et brylup så skal vi ha åpen bar, men har lite erfaring. Kan noen kansje hjelpelitt med hva vi trenger? På listen til nå står Gin Vodka Captain morgan rom bacardi rom Whisky cognac bailys Mest fordi jeg inbiller meg at det er den vanligste alkoholen utover vin og øl. Men hva balandevann/mixers trenger jeg, og hva kan man lage av dette????? Jeg drikker fint lite og nesten ingenting, og er helt grønn på dette!!! Hei Lurer egentlig på det samme selv... Men så langt har vi tenkt å ha følgende: - hvitvin - Rødvin - Øl - Baylies - Cognac - Bacardi Razz (lage to-tre ulike drinker av denne)
Lachesis Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Heisann. Vi har: Rødvin Hvitvin Konjakk Bailys eller åssen det nå skrives. Øl Vodka Blandevann: Schweppes fanta Sitronbrus Appelsinjus Cola Roses Lime
Rampolina Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Vi gjorde det litt annerledes, men fant først drinker vi ønsket å ha og deretter innhold. Så klarte vi til slutt å kombinere sånn at det er flere drinker som lages ut fra samme type sprit. Vi kjøpte ikke bare en rom, en bacardi, en vodka osv liksom.
Magenta_ Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Kan noen hjelpe meg litt? Til et brylup så skal vi ha åpen bar, men har lite erfaring. Kan noen kansje hjelpelitt med hva vi trenger? På listen til nå står Gin Vodka Captain morgan rom bacardi rom Whisky cognac bailys Mest fordi jeg inbiller meg at det er den vanligste alkoholen utover vin og øl. Men hva balandevann/mixers trenger jeg, og hva kan man lage av dette????? Jeg drikker fint lite og nesten ingenting, og er helt grønn på dette!!! Hei sveis Gin: dette trenger du: Gin Tonic Tonic water , fersk lime i båter Gin Russchian Russchian soda Gin Fizz Club Soda, sukker, sitron Alabama Gin Fizz Ingefærøl, fersk peppermynte, sitron og sukker Vodka Vodka Cranberry Tranebærjuice Cosmopolitan Tranebærjuice, Cointreau, sukker, lime (shaker, målebeger og sil) Vodka Battery Battery Moscow Mule Ingefærøl, lime Lys Rom Strawberry Daiquiri Frosne jordbær i massevis, blender, sukker, lime Classic daiquiri Lime, sukker (shaker og sil) mojito Fersk peppermynte, sukker/brunt sukker , lime , club soda (mudler) Cuba Libre Cola, lime Mørk rom (Captain morgan) Spiced Caphirinha Brunt sukker, lime, rom og cola cola Whiskey Whiskey soda club soda eller 7 up (kun hvis det er en vanlig blended whiskey) Whiskey sour sitron, sukker (cocktailbær, shaker, sil) whiskey cola cola Irish Coffee sukker, kaffe, krem Cognac Sidecar Cointreau, sitronjuice, sukker (shaker) For all del, husk is! Lykke til. M.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå