AnonymBruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 noen som har noe tips til apps jeg kan ha på iphonen min? spill? og ting som kan vere greit og ha? :D
elinf Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 telenor faktura (viss du har telenor) der ser du hvor mye penger du har brukt på mobilen i det siste og hva du har brukt det på
antibac Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 (endret) Få deg Angry Birds, Doodle Jump, Cut the Rope og Moron Test. Utrolig morsomme spill. Andre greie apps er mobilbank (kommer an på hvilken bank du har), Aging Booth, Fat Booth, Bald Booth, Sleep Talk, Sleep Cycle, 1881, Spotify (<3), Yr, Period Tracker, Førstehjelp. Money Book er ganske kult også, bruker du den skikkelig har du ganske kontroll på hva du bruker penger på, osv. Se på topplistene på AppStore også, les anmeldelser, osv. Endret 31. januar 2011 av antibac
Gjest Consensio Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Donorkort! Ellers morsomme ting som Cover Orange, angry birds (et MUST ), coin dozer og alt annet som er fengslende
Gjest Consensio Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 Og jeg lastet ned monthly cycle (eller noe i den duren) hvor jeg kan plotte inn i en kalender når jeg får mensen, hvilken mood jeg er i osv osv. For meg som har noe uregelmessigheter rundt menstruasjonen osv er det kjempegreit å ha den.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2011 #6 Skrevet 31. januar 2011 Donorkort! Ellers morsomme ting som Cover Orange, angry birds (et MUST ), coin dozer og alt annet som er fengslende nå har jeg lastet ned donorkort, men jeg skjønner det ikke helt.. hva er det ?
Gjest Consensio Skrevet 31. januar 2011 #7 Skrevet 31. januar 2011 Du legger det som bakgrunnsbilde etter å ha gjort det som skal gjøres (fylle inn navn til pårørende og sendt dem en melding om det), slik at dersom noe skjer deg så ser AMK m.fl. at du har registrert deg som donor.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2011 #8 Skrevet 31. januar 2011 Mange mer eller mindre nyttige programmer der ute. Facebook, Matprat, Spotify, Trafikanten sanntid, Togtider, Yr.no, 1881, The Voice og Flashlight for å nevne noen.
Karianne1974 Skrevet 4. mars 2011 #9 Skrevet 4. mars 2011 noen som har noe tips til apps jeg kan ha på iphonen min? spill? og ting som kan vere greit og ha? :D Denne er morsom, særlig hvis du har barn: http://itunes.apple.com/app/id422133876?mt=8 Er en barnebokversjon av Askeladden som kappåt med trollet:)
Gjest Naenia Skrevet 4. mars 2011 #10 Skrevet 4. mars 2011 Jeg bruker TV-guiden mye <3 Og Filmweb, kjempekjekt for å finne kinoprogram og omtaler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå