Gå til innhold

Pusse opp jenterom!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal pusse opp rommet til min datter på ca 10 år, og trenger all tips og råd jeg får av dere.

Gulv: tenker å ha gullbelegg, men helst i lys og hvit farge.

Vegg: hun har tapet malt i rosa nå, står mellom hvit, lys lilla???

Jeg er åpen for forslag til farger, interiør, dekorasjon,..........

Send gjerne linker hvis dere har det.

Om dere også kjenner til noen nettbutikker som selger gulvbelgg til rimelige priser, vil jeg være kjempe takknemlig for å få nettsider.

Så kom igjen, råd og tips tas imot med STOR takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pusher den litt opp.

Please kom igjen da!!!

Skrevet

Hvilke tanker har 10-åringen selv om oppussinga? Bruk nøytrale farger på alle store flater, og la henne velge farger på listverk, bilder og tekstiler.

Skrevet

Enig i Lyse nøytrale farger på veggene, og så kan evt lister males i litt knallfarger. Hvis hun har skrivepult eller andre møbler i tre som kan males, mel de i matchende farger - gjerne lilla, hvis det er det hun liker :-)

En snor som strekkes over veggen kan være kjempefin til i henge opp bilder, små plakater ol i med klyper..

Puter i matchende farger er dekorerende og veldig kjekt hvis rommet er lite og man må sitte i senga når hun har venninder på besøk, ellers er det fint med puter i en liten sofa også.

Belegg: hør med de nærmeste større byggevarebutikkene. De kan sikkert hjelpe både med hva som er lett å legge, slitesterkt, lett å holde rent osv...

Skrevet

Først vil jeg takke dere for svar.

Dattera mi er kjempe glad i rose og lilla farger. Så kanskje jeg går for hvit maling og dekorere med lilla rammer.......

Sp til Eidi_81: du foreslo maling av lister, mener du både takk og gulv lister?

Hvis ja, hvilken farge skal jeg ta?

Rommets lister er er smale og fra 80 tallet. Bør jeg satse på nye,hvite og brede, eller male de gamle jeg har?

Fortsatt åpen for mer idér og inspirasjon!!

Skrevet

Hvit aktig farge med lyse lilla lister :rodmer:

Skrevet

Først vil jeg takke dere for svar.

Dattera mi er kjempe glad i rose og lilla farger. Så kanskje jeg går for hvit maling og dekorere med lilla rammer.......

Sp til Eidi_81: du foreslo maling av lister, mener du både takk og gulv lister?

Hvis ja, hvilken farge skal jeg ta?

Rommets lister er er smale og fra 80 tallet. Bør jeg satse på nye,hvite og brede, eller male de gamle jeg har?

Fortsatt åpen for mer idér og inspirasjon!!

Jeg ville kun malt listene rundt dør og vindu(er). Maling av hjørne-, tak-, og gulvlist stykker opp rommet veldig, synes jeg, og gjør det mindre. Mal taklister i samme farge som taket, og hjørnelister i samme farge som veggen. Mal gulvlistene enten hvite, samme som veggen, eller samme som dør- og vinduslister.

Jeg ville ha byttet ut listene rundt dør og vindu med nye og bredere lister.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...