Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er olje bedre enn bodylotion? For eksempel mandelolje, jojobaolje osv..

Hva anbefaler dere, og hvor kan man kjøpe dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har best erfaring med bodylotion generelt, da olje fort kan bli veldig klissete på kroppen..

Jeg er er veldig glad i L'Occitane og Angel's spa sin bodylotion :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker jojobaolje! Synes ikke det klisser i det hele tatt, trekker inn superfort. Kjøper på iherb. :)

• Liker 2
Skrevet

Bruker og olje endel istedetfor lotion, spesielt nå om vinteren. Liker Now Foods sin jojoba olje og Alba organics Kukui nut body oil. Har kjøpt Jason E vitamin olje nå og, blander litt inn i lotion og bruker den ren under nattkrem i ansiktet. Alt fra Iherb. Rabattkode: LAB348 ;)5 dollar rabatt på første bestilling!

Skrevet

Jeg bruker olje, men går for en olje som trekker seg fort inn i huden. Nå er favoritten druekjerneolje med littegran jojobaolje til. Et tips er å påføre det i dusjen etter vask, da skyller man av overflødig olje. Huden blir tilført fuktighet, men man blir ikke klissete :)

Skrevet

Jeg blir tørr i huden dersom jeg bare bruker olje, så jeg bruker gjerne olje på fuktig hud, og deretter bodylotion, eller jeg blander en god andel søtmandelolje rett i bodylotionen, og rister. Men jeg har tørr hud med eksemtendenser, så jeg trenger en såpass fet olje. Rapsolje er også forbausende bra for huden.

Skrevet

Ja takk, begge deler!

Bruker Aderma dusjolje, og skylder huden minimalt etterpå. Klapper huden tørr istedetfor å gni og smører med en bodylotion. Det gir mye fukt til min tørre hud. På vinteren kan leggene bli så tørre at det ser ut som slangeskinn, men det er det slutt på nå:)

Skrevet

Ja takk, begge deler!

Bruker Aderma dusjolje, og skylder huden minimalt etterpå. Klapper huden tørr istedetfor å gni og smører med en bodylotion. Det gir mye fukt til min tørre hud. På vinteren kan leggene bli så tørre at det ser ut som slangeskinn, men det er det slutt på nå:)

Hvor kjøper du Aderma dusjolje? Er denne god for en ekstrem tørr hud?

Skrevet

Jeg har veldig tørr hud, men jeg fikk heller tak i en dusjsåpe med olje, og huden ble mykere! Merket er nivea, og siden jeg egentlig er allergisk mot parfyme, men jeg reagerte ikke på den! :D

jeg bruker også EOS bodylotion som jeg er veldig fornøyd med! den er drøy i bruk, lukter kjempegodt(jeg ahr den blå) og trekker raskt og godt inn i huden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...