Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dakota er også nydelig. Og Idaho. Elsker sånne statsnavn.

Dakota er fint det også :) Men jeg syns Arizona er finest:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dakota er fint det også :) Men jeg syns Arizona er finest:)

Og Montana. :)

Skrevet

Vil du uttale det på norsk eller engelsk da?

Har hørt begge deler og er bare nysgjerrig.

Vi uttaler på norsk, jeg syns nå det er fint jeg da.. eller så hadde jeg jo ikke villet kalt dattera mi det!

Samboeren min ville kalle henne Mia, men det syns jeg personlig var litt "kjedelig", men er jo søtt da..

Skrevet

Vi uttaler på norsk, jeg syns nå det er fint jeg da.. eller så hadde jeg jo ikke villet kalt dattera mi det!

Samboeren min ville kalle henne Mia, men det syns jeg personlig var litt "kjedelig", men er jo søtt da..

Holder med samboeren din. Jessica er veldig lite pent, for å si det pent.

Skrevet

Ja skjønner ikke hvorfor Jessica skal gi ungen en utfordring i oppveksten med tanke på navnet men.. Har hørt navn som er "værre" enn det!

Les flere av navnene her så sjønner du hva jeg mener. Takk GUD for at mamma ikke var i ett "kreativt hjørne" da jeg ble født.

Skrevet

Les flere av navnene her så sjønner du hva jeg mener. Takk GUD for at mamma ikke var i ett "kreativt hjørne" da jeg ble født.

Ja har lest navnene her og skjønner hva du mener. Jeg er veldig fornøyd med valg av navn og gleder meg til å se om det er en Jessica som kommer ut om noen uker :)

• Liker 1
Skrevet

Ja har lest navnene her og skjønner hva du mener. Jeg er veldig fornøyd med valg av navn og gleder meg til å se om det er en Jessica som kommer ut om noen uker :)

Jessica ser jeg på som ett snilt navn ett menneske fint kan leve med.:)

Skrevet

Er en blogger som har tvillinggutter som heter Romeo Maximilian og Enzo Alexander :skratte::skratte:

Skrevet

Dakota er også nydelig. Og Idaho. Elsker sånne statsnavn.

For ikke å glemme Savannah Georgia!!! Da får du med både by og stat!!

:sarkasme:

Jeg har bodd i USA og har venninner der som heter både Savannah og Georgia. Og det er greit det. Byen og staten har jo opprinnelig fått navn fra mennesker.

Men det blir liksom ikke helt samme schwungen over det når man får et norsk etternavn....

• Liker 1
Skrevet

Jessica ser jeg på som ett snilt navn ett menneske fint kan leve med.:)

Det er et veldig vanlig navn i Sverige.... Også blant voksne kvinner.

Skrevet

Det er et veldig vanlig navn i Sverige.... Også blant voksne kvinner.

Ja, jeg syns svenske navn er fine :)

Er mange artige navn som kommer opp her, men vet ikke om jeg ville kalt en norsk unge noe av det

Skrevet

Er en blogger som har tvillinggutter som heter Romeo Maximilian og Enzo Alexander :skratte::skratte:

Grøss.

For ikke å glemme Savannah Georgia!!! Da får du med både by og stat!!

:sarkasme:

Jeg har bodd i USA og har venninner der som heter både Savannah og Georgia. Og det er greit det. Byen og staten har jo opprinnelig fått navn fra mennesker.

Men det blir liksom ikke helt samme schwungen over det når man får et norsk etternavn....

På diverse namneforum var jo Savannah litt poppis for eit års tid sida, då eg brukte å henge litt der :fnise: Det og Sienna. Grøss og gru. I Noreg er begge desse namna (og andre typisk amerikanske namn) så harry og "white trash" som det kan få blitt.

• Liker 2
Skrevet

Grøss.

På diverse namneforum var jo Savannah litt poppis for eit års tid sida, då eg brukte å henge litt der :fnise: Det og Sienna. Grøss og gru. I Noreg er begge desse namna (og andre typisk amerikanske namn) så harry og "white trash" som det kan få blitt.

Det er helt sant!!

Min venninne Savannah i USA er den klassisk flotte dama som kler navnet sitt.

Men en jentunge som skulle hete det her blir harry.

(man hører liksom moren rope: SaVVVaNNNAAAA - kom å spis!)

Skrevet

Det er helt sant!!

Min venninne Savannah i USA er den klassisk flotte dama som kler navnet sitt.

Men en jentunge som skulle hete det her blir harry.

(man hører liksom moren rope: SaVVVaNNNAAAA - kom å spis!)

Uten h, da? Da ligner det jo litt på Synnøve og Sunniva.

Skrevet

Jeg har sagt at får jeg jente, har jeg lyst til å kalle henne Paula, etter min bestemor. Tror bare det er meg som syns det er et kult navn... Har til og med fått høre; "He diu pøula i helga....." :fnise: så det spørs om ikke jeg må gjøre en ekstra vurdering der...

Guttenavn jeg er glad i, er Teodor. Dessverre blir det uttalt "Tiudår" der hvor jeg kommer fra! :nei:

Får nok tenke mer fremover, men har heldigvis goooooood tid til å finne navn til vår lille! :rodmer:

Gjest Heloise
Skrevet

Elsker Aislin. Jentenavnene er allerede bestemt her og det er ikke ett av de desverre, men jeg synes det er såååå vakkert!

Skrevet

Aislin?!?! Holy Crap! Du kødder?

• Liker 2
Skrevet

Aislin minnar meg om Ailin/Aileen, eit namn som er grøsseharry på norsk (men heilt OK som Eileen på engelsk).

Skrevet

Hva syns dere om guttenavnet Levi? fått sansen for det.

Det blir litt for nærme Levis i mine ører.

Skrevet

Og Montana. :)

Velg Hannah Montana da, det blir bra ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...