Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det siste året har jeg jobbet i en klesforretning for damer, og jeg har mange ganger undret meg over hva som skjer med folk når det er salg.

Resten av året klarer de stort sett å henge/legge plaggene pent tilbake der de fant dem, men med én gang prisen er satt ned, forsvinner denne egenskapen. Da kan alt henges hvor som helst, eller det kan bare slenges over nærmeste stativ. Om man river plagg av en henger er det bare å la det bli liggende på gulvet. Plagget har tydeligvis mistet sin verdi når prisen er satt ned.

Hadde jeg eid butikken, ville jeg sluttet å gi så mye som 1% i avslag på noe som helst, jeg ville bare tatt inn så lite av hvert plagg at det aldri ble noe igjen som måtte selges billig. Så kunne de respektløse kundene gå andre steder og rote.

Joda, det er min jobb å holde orden i butikken, men når det er helt tydelig at man er én på jobb og butikken koker av folk, så måtte det vel kunne gå an å tenke sjæl?

Selv legger jeg alltid ting pent på plass etter meg, enten jeg bare kikker eller jeg prøver, med mindre butikken har stativ utenfor prøverommene til prøvde klær. Da henger jeg dem der.

Lurer på om de er like kaotiske hjemme hos seg selv...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt hva du mener.. Fryktelig irriterende! :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...