goille Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Hei Jeg tenkte å formatere min laptop,men har klart å "rote" bort office cd`n Lurer på om jeg kan formatere den uten at selve office delen blir berørt og i såfall hvordan? Er temmelig "klæbb" med slike ting så hvis det er en løsning, så fungerer teskje metoden best :gjeiper:
PepsiMax Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 kan du ikke bare brenne office over på en ny cd da? eller legge det på en ekstern harddisk så lenge? så kan du bare legge det inn igjen da du er ferdig med formateringa? om du har koden du må legge inn ved installering da?
feuerstein Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Formatering fjerner alt på partisjonen/disken, så Office blir nødvendigvis berørt.
goille Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2011 kan du ikke bare brenne office over på en ny cd da? eller legge det på en ekstern harddisk så lenge? så kan du bare legge det inn igjen da du er ferdig med formateringa? om du har koden du må legge inn ved installering da? Problemet er at koden ligger sammen med cd`en så da er jeg like langt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå