Gå til innhold

Urenslige menn - skikkelige "mannemann", turn-on?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for utenomsnakk

Trampe -mod-

Skrevet

Jeg har en gang tent på en skitten, en som sjeldent dusja.. han hadde et amputert lem, helt spesiellt med fisting når typen mangler en hånd :eeeh:

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jeg har en gang tent på en skitten, en som sjeldent dusja.. han hadde et amputert lem, helt spesiellt med fisting når typen mangler en hånd :eeeh:

ehh fisting?

Gjest BettyBoop28
Skrevet

En mann som ikke trenger spilleregler og system for å få seg dame kansje?

Menn krever jo spilleregler og system for kvinner, så hvorfor skal ikke menn også følge spilleregler?

Skrevet

ehh fisting?

jauda, det vil si "pule" med lemmet. forstå det den som kan.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

jauda, det vil si "pule" med lemmet. forstå det den som kan.

Eh nå ble jeg litt creeped out her

Gjest Tsunade
Skrevet

Menn krever jo spilleregler og system for kvinner, så hvorfor skal ikke menn også følge spilleregler?

Sånn som å vaske seg, for eksempel. :fnise:

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Sånn som å vaske seg, for eksempel. :fnise:

Eh ja for eksempel. Eller det er jo igrunn et minimum av sosiale spilleregler alle må følge da.

Gjest Hagbart Utedass
Skrevet

Jeg er sjokkert over at dere ikke krever at han vasker seg mer enn annenhver dag. Er dere seriøse?! Nå kjenner jeg at jeg ble jeg kvalm her. ALLE mennesker skal vaske seg hver dag. Noe annet er bare uhygienisk og ekkelt.

Og nei, mannemenn er ikke digg. En mann skal ha bra hygiene, bra klesstil, og han må ta vare på kroppen sin hvis jeg i det hele tatt skal bli - og forbli - interessert i ham. En mann som vet å bruke fuktighetskremer, er turn on.

Haha, makan til BERTE skal man lete leeenge etter. Jeg ser deg for meg (og "Jan Thomas-gubben" din), nydusja, oppdolla og utspjåka etter alle kunstens regler bare for å tørre å gå i postkassa!

Nei, kom ned på jorda og fatt at det du sier er idiotisk, overdrevent, overfladisk bybertepjatt fra ende til annen. Dere gnikker og gnukker og lotionerer faen meg den såpebetente huden deres ihjel, det er faktum her. Mennesket er aldeles ikke ment til å skrubbes og steriliseres og sauses inn med alskens syntetiske medikamenter hver bidige dag (og opptil flere ganger om dagen til og med).

Ingen har godt av slik overdreven hygiene, og som mange her skriver, annen hver dag i dusjen er evig godt nok.

Glad jeg er gift med ei som er lik meg selv hygienisk sett, og som tåler at det lukter MENNESKE av meg i stedet for å gå rundt som en jævla wunderbaum 24/7!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...