Trampe Skrevet 6. februar 2011 #102 Skrevet 6. februar 2011 Tråden er ryddet for utenomsnakk Trampe -mod-
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2011 #103 Skrevet 6. februar 2011 Jeg har en gang tent på en skitten, en som sjeldent dusja.. han hadde et amputert lem, helt spesiellt med fisting når typen mangler en hånd
Gjest BettyBoop28 Skrevet 6. februar 2011 #104 Skrevet 6. februar 2011 Jeg har en gang tent på en skitten, en som sjeldent dusja.. han hadde et amputert lem, helt spesiellt med fisting når typen mangler en hånd ehh fisting?
Gjest BettyBoop28 Skrevet 6. februar 2011 #105 Skrevet 6. februar 2011 En mann som ikke trenger spilleregler og system for å få seg dame kansje? Menn krever jo spilleregler og system for kvinner, så hvorfor skal ikke menn også følge spilleregler?
FatallyYours Skrevet 6. februar 2011 #106 Skrevet 6. februar 2011 ehh fisting? jauda, det vil si "pule" med lemmet. forstå det den som kan.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 6. februar 2011 #107 Skrevet 6. februar 2011 jauda, det vil si "pule" med lemmet. forstå det den som kan. Eh nå ble jeg litt creeped out her
Gjest Tsunade Skrevet 6. februar 2011 #108 Skrevet 6. februar 2011 Menn krever jo spilleregler og system for kvinner, så hvorfor skal ikke menn også følge spilleregler? Sånn som å vaske seg, for eksempel.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 6. februar 2011 #109 Skrevet 6. februar 2011 Sånn som å vaske seg, for eksempel. Eh ja for eksempel. Eller det er jo igrunn et minimum av sosiale spilleregler alle må følge da.
Gjest Hagbart Utedass Skrevet 7. februar 2011 #110 Skrevet 7. februar 2011 Jeg er sjokkert over at dere ikke krever at han vasker seg mer enn annenhver dag. Er dere seriøse?! Nå kjenner jeg at jeg ble jeg kvalm her. ALLE mennesker skal vaske seg hver dag. Noe annet er bare uhygienisk og ekkelt. Og nei, mannemenn er ikke digg. En mann skal ha bra hygiene, bra klesstil, og han må ta vare på kroppen sin hvis jeg i det hele tatt skal bli - og forbli - interessert i ham. En mann som vet å bruke fuktighetskremer, er turn on. Haha, makan til BERTE skal man lete leeenge etter. Jeg ser deg for meg (og "Jan Thomas-gubben" din), nydusja, oppdolla og utspjåka etter alle kunstens regler bare for å tørre å gå i postkassa! Nei, kom ned på jorda og fatt at det du sier er idiotisk, overdrevent, overfladisk bybertepjatt fra ende til annen. Dere gnikker og gnukker og lotionerer faen meg den såpebetente huden deres ihjel, det er faktum her. Mennesket er aldeles ikke ment til å skrubbes og steriliseres og sauses inn med alskens syntetiske medikamenter hver bidige dag (og opptil flere ganger om dagen til og med). Ingen har godt av slik overdreven hygiene, og som mange her skriver, annen hver dag i dusjen er evig godt nok. Glad jeg er gift med ei som er lik meg selv hygienisk sett, og som tåler at det lukter MENNESKE av meg i stedet for å gå rundt som en jævla wunderbaum 24/7!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå