Gå til innhold

Urenslige menn - skikkelige "mannemann", turn-on?

Anbefalte innlegg

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Jeg vil da ikke ha en mann som bokstavelig talt driter i åssen han ser ut og som er urenslig.

Skrevet

Det at man lukter svette en gang i blant, har jeg ikke fått noen negative kommentarer på. Men det er en sjeldent gang i blant, etter mye heftig sex evt andre aktiviteter (husk, fersk svette lukter ikke, gammel svette lukter).

Ellers er det ikke noe problem å oppnå mannemann-looken, selv om man dusjer hver dag.

Men fersk svette er jo noe helt, helt annet. Tror ikke det finnes cologne som lukter bedre enn dét.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Nei jeg blir kvalm bare av tanken!! Kunne aldri vært med en slask som dusjer kanskje 1 gang i uken, ikke bruker deo, ikke pusser tennene osv osv. Fyttikatta! Jeg takler ikke dårlig ånde eller gammel svettelukt :spy:

Alle kan lukte svette liksom men jeg takler ikke folk som er urenslige og som ikke steller seg. Som lukter svette hele tiden og som ser ut som en boms. Det er ikke turn on for meg i hvert fall. Det er turn off å skulle ha sex med en som har sikkelig dårlig ånde og som puster og peser deg i trynet under misjonæren f.eks. Yuuk.

Skrevet

Hva om man hadde stilt spørsmålet som noe en fantaserer om, håndverkerere går ikke med våtservietter på seg til enhver tid, de kan faktisk også ha skitt under neglene... å-fysj-a-mei!

Skrevet

Dette er veldig enkelt.

Urenslighet = møkk under neglene, lange negler, gammel svette, ørevoks, øyegørr, labert med tannpuss, ikke vaske seg nedentil, samme klærne med flekker eller lukt brukt flere dager, fett hår..

Sexy mannemann = rufsete hår, fersk svette, fersk møkk (støv, jord og motorolje som har komt på huden), 3 dagers skjegg

Det var det jeg kom på akkurat nå.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Egentlig ikke... Jeg har jo en godt jobb og et fint hus. Hva mer trenger hun?

Ja, og jeg har mastergrad, veldig bra jobb og egen bolig.

Ingen mann river av meg trusa av den grunn.

Ergo barberer jeg legger, bikinilinje og tar på(u)anstendig undertøy med jevne mellomrom så noen skal få ekstra lyst til å ligge med meg.

Endret av norah
Skrevet

Hva om man hadde stilt spørsmålet som noe en fantaserer om, håndverkerere går ikke med våtservietter på seg til enhver tid, de kan faktisk også ha skitt under neglene... å-fysj-a-mei!

Nei, men de dusjer vel av seg sagmugg og svette etter en dag på jobben. De går ikke i timesvis med svette arbeidsklær når de er ferdige for dagen. Gammel svette er ikke tiltrekkende. En kropp som glinser av ny svette kan derimot være det.

Skrevet

Sexy mannemann = rufsete hår, fersk svette, fersk møkk (støv, jord og motorolje som har komt på huden), 3 dagers skjegg

Dette er jo en sånn mannemannversjon man får servert i tv-reklamene...

Skal du ha en mann som skrur og ordner med maskiner, så blir det raskt møkk under neglene som han ikke får bort helt uten videre. Motorolje lukter forferdelig og kan være vanskelig å vaske bort dersom han jobber med dette daglig. Og huden på hendene blir tørr og ru.

DET er realiteten.

Hvorfor er det forresten helt greit for en mann å smøre på seg en ekkel butikk-deo framfor å kjøre au naturell når han faktisk dusjer hver dag...

(Nå har jeg kanskje vært velsignet med menn som ikke har luktet stramt, men heller lukten av ren mann enn av Axe...)

Nå er det jo forskjell på svettelukt også. Jeg lukter raskt veldig stramt selv, så en dag uten deo er no-can-do for meg.

Tannhygiene og rensing av ører/klipping av negler, derimot, er viktig.

Skrevet

JA. :strix:

Skrevet

Har hørt at dere kvinner tenner på skikkelig menn? De som driter litt i hvordan de ser ut.. Stemmer dette?

Nei

Skrevet
De går ikke i timesvis med svette arbeidsklær når de er ferdige for dagen. Gammel svette er ikke tiltrekkende.

Så hvis man kommer hjem rett fra jobben og har sittet i bilen en stund så svetten har strøknet... så blir det ikke noe sex før man har dusjet av seg støv, stellt sine negler og tatt på seg nytt undertøy?

Joda, ser den.

Skrevet

Så hvis man kommer hjem rett fra jobben og har sittet i bilen en stund så svetten har strøknet... så blir det ikke noe sex før man har dusjet av seg støv, stellt sine negler og tatt på seg nytt undertøy?

Joda, ser den.

Nå er kjæresten min student, så jeg har litt vanskelig for å sette meg inn i situasjonen, men faren min dusjet på jobb før han kom hjem. Han er snekker.

Skrevet

Dårlig hygiene er motbydelig.

Men når min kjære (som vasker seg hver dag) kommer hjem og er svett etter en lang arbeidsdag, er det i grunnen bare sexy ^^

Skrevet

Dette er jo en sånn mannemannversjon man får servert i tv-reklamene...

Skal du ha en mann som skrur og ordner med maskiner, så blir det raskt møkk under neglene som han ikke får bort helt uten videre. Motorolje lukter forferdelig og kan være vanskelig å vaske bort dersom han jobber med dette daglig. Og huden på hendene blir tørr og ru.

DET er realiteten.

Jeg har gått mekaniske fag og hjelper far med biler. Jeg VET hva realiteten er.

Skrevet

Hva har det med saken å gjøre Airi, når du nevner at din far dusjet rett etter jobb som snekker?

Feromonene på huden er viktige for å fremstå som seksuelt attraktiv. Mange ødelegger sine muligheter til seksuell oppmerksomhet ved å dusje rett før møter med for dem seksuelt attraktive individer. Skal man på fest eller ut på byen, bør man dusje om morgenen og ikke rett før en skal ut. (ifølge professor i hudsykdommer Ole Fyrand)
Skrevet

Hva har det med saken å gjøre Airi, når du nevner at din far dusjet rett etter jobb som snekker?

Hva har det at min far dusjet på jobb med barbering av scrotum å gjøre? Det er det jeg lurer på.

Skrevet

Alt Airi, absolutt alt med det å ikke ville ha sex med en som har et lag størknet svette/ salt på sin hud, som er skitten under neglene og det med scrotum (flame bait) var mer et spark til de som mener at menn bør kjøre innom skjønnhetssenteret å få sin pedikyr før man vender nesa hjemover.

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Alt Airi, absolutt alt med det å ikke ville ha sex med en som har et lag størknet svette/ salt på sin hud, som er skitten under neglene og det med scrotum (flame bait) var mer et spark til de som mener at menn bør kjøre innom skjønnhetssenteret å få sin pedikyr før man vender nesa hjemover.

Ingen her har sagt noe om at menn må på skjønnhetssenter. Det eneste vi har sagt er at vi foretrekker menn som faktisk tar vare på seg selv og opprettholder god hygiene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...