LadyM Skrevet 31. januar 2011 #21 Skrevet 31. januar 2011 Nei fysjom! At man blir skitten en gang i blant og ikke kan dusje på flere dager hender jo, men da steller man seg så snart man får anledning. Et mannfolk skal ihvertfall være ren, helst velstelt også til glede for sine omgivelser, selv om rufsehår og tredagerskjegg ikke er en katastrofe. Noen menn lukter fantastisk godt UTEN deo, bare ren mann. Mmmmmm! 1
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2011 #22 Skrevet 31. januar 2011 Dere menn som mener svettelukt er best - hva sier folk på jobben? Kompiser? Lukter ikke svette, men bruker heller ikke deo. Jobber som anleggsmaskinfører.. Vi har ingen damer på jobb, men ingen av gutta påpekt at jeg stinker, og jeg har endel venner. Parfyme og sminke kan byguttene ha for seg selv!
Gjest B.B. Skrevet 31. januar 2011 #23 Skrevet 31. januar 2011 Få ting er mindre sexy enn en urenslig mann. Seriøst. Maskulinitet og urenslighet går forresten ikke hånd i hånd.
Gjest Sobril Skrevet 31. januar 2011 #24 Skrevet 31. januar 2011 (endret) Æsj, fy faen. Jeg blir dårlig bare av å tenke på det. Var sammen med en fyr en gang i gamledager. I et års tid i løpet av alle årene vi var sammen dreit han fullstendig i den personlige hygienen - men HA seg skulle han ha!! Jævla kjøtthue. Vi kunne ligge om kvelden, og jeg ba han om å løfte opp dyna for å ta en sniff og fortelle meg hva han kjente (makrell-i-tomat - jeg sier ikke mer). Han var enig at det ikke luktet bra, men gadd ikke bade mer enn hver 5. dag. Jeg telte nemlig, og dét ble han sur for. Æsj. Møkkamann altså. Samtidig som han da furtet over at jeg ikke ville ha sex med han. Løsningen var enkel, men akk så vanskelig det var å komme seg på badet. Unbelievable!! Mistenker at det kan ha hatt med inntak av diverse rusmidler å gjøre (men fordi jeg er for naiv og dum til å merke slikt, så gikk det ikke opp for meg før i ettertid). Endret 31. januar 2011 av Sobril
Gjest norah Skrevet 31. januar 2011 #25 Skrevet 31. januar 2011 Lukter ikke svette, men bruker heller ikke deo. Jobber som anleggsmaskinfører.. Vi har ingen damer på jobb, men ingen av gutta påpekt at jeg stinker, og jeg har endel venner. Parfyme og sminke kan byguttene ha for seg selv! Joda, sminke er ikke for menn. Men: se for deg at du tar på deg litt deodorant, type med lukt fra parfymeri. Ala Hugo Boss. Du går inn i en heis - og en søt jente/kvinne kommer inn i heisen med deg. Idet du skal til å gå ut sier hun til deg; "du lukter så fantastisk godt at jeg blir helt distrahert"..... Kan det hende du hadde brukt det igjen? Jeg får langt mer oppmerksomhet de dagene jeg eksempelvis bruker høyhælte støvletter/kjole og gidder ta på litt lett lipgloss - og det er klart at jeg blir ekstra motivert til å droppe joggebuksa utendørs når man får komplimenter og blikk fra fremmede som synes man ser flott ut. Kan godt bruke fem minutter ekstra på å gå fra nøytral til at noen stopper opp og sier "jøss, du var vakker" - men altså, du er kanksje ikke så glad i positiv oppmerksomhet;)
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2011 #26 Skrevet 31. januar 2011 Joda, sminke er ikke for menn. Men: se for deg at du tar på deg litt deodorant, type med lukt fra parfymeri. Ala Hugo Boss. Du går inn i en heis - og en søt jente/kvinne kommer inn i heisen med deg. Idet du skal til å gå ut sier hun til deg; "du lukter så fantastisk godt at jeg blir helt distrahert"..... Kan det hende du hadde brukt det igjen? Jeg får langt mer oppmerksomhet de dagene jeg eksempelvis bruker høyhælte støvletter/kjole og gidder ta på litt lett lipgloss - og det er klart at jeg blir ekstra motivert til å droppe joggebuksa utendørs når man får komplimenter og blikk fra fremmede som synes man ser flott ut. Kan godt bruke fem minutter ekstra på å gå fra nøytral til at noen stopper opp og sier "jøss, du var vakker" - men altså, du er kanksje ikke så glad i positiv oppmerksomhet;) Men du er jo dame, og jeg er en mann. Jeg driter i om ei dame sier jeg lukter godt/vondt. Jeg vil gjerne være sammen med ei jente, men jeg bryr meg ikke noe om hva hun synes om meg.. Men for all del.. Jeg dusjer jo hver dag, men bruker ikke deo/hårvoks/sminke eller det andre by-juggelet.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 31. januar 2011 #27 Skrevet 31. januar 2011 Men du er jo dame, og jeg er en mann. Jeg driter i om ei dame sier jeg lukter godt/vondt. Jeg vil gjerne være sammen med ei jente, men jeg bryr meg ikke noe om hva hun synes om meg.. Men for all del.. Jeg dusjer jo hver dag, men bruker ikke deo/hårvoks/sminke eller det andre by-juggelet. Hæ Du vil være sammen med ei jente men så skal du drite i hva hun synes om deg? Er det ikke viktig for deg at dama di liker deg eller finner deg attraktiv? Da har du ikke dame lenge skal jeg si deg.
Djungelvrål Skrevet 31. januar 2011 #28 Skrevet 31. januar 2011 Har hørt at dere kvinner tenner på skikkelig menn? De som driter litt i hvordan de ser ut.. Stemmer dette? Ikke dusj på en måned og bruk de samme klærne like lenge så finner du det nok fort ut!
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2011 #29 Skrevet 31. januar 2011 Hæ Du vil være sammen med ei jente men så skal du drite i hva hun synes om deg? Er det ikke viktig for deg at dama di liker deg eller finner deg attraktiv? Da har du ikke dame lenge skal jeg si deg. Egentlig ikke... Jeg har jo en godt jobb og et fint hus. Hva mer trenger hun?
Djungelvrål Skrevet 31. januar 2011 #30 Skrevet 31. januar 2011 Men du er jo dame, og jeg er en mann. Jeg driter i om ei dame sier jeg lukter godt/vondt. Jeg vil gjerne være sammen med ei jente, men jeg bryr meg ikke noe om hva hun synes om meg.. Men for all del.. Jeg dusjer jo hver dag, men bruker ikke deo/hårvoks/sminke eller det andre by-juggelet. Er deodorant by-juggel?? Hvor langt inni gokk bor du? Så langt inni heitur at ingen i mils omkrets kjenner svettelukta di kanskje??
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2011 #31 Skrevet 31. januar 2011 Er deodorant by-juggel?? Hvor langt inni gokk bor du? Så langt inni heitur at ingen i mils omkrets kjenner svettelukta di kanskje?? Nei, kanskje ikke deo... mente egentlig parfyme...
Gjest caramiacaramella Skrevet 31. januar 2011 #32 Skrevet 31. januar 2011 Urenslighet er absolutt ikke turn-on, det er det motsatte. Man kan jo være mannemann selv om man har god hygiene! Faktisk har jeg et ord jeg bruker om de mennene som ikke vasker seg, ikke bruker deo, lukter svette og har lange, ekle fingernegler(æsj!), og det ordet er ikke mannemann, det er slask!
Gjest BettyBoop28 Skrevet 31. januar 2011 #33 Skrevet 31. januar 2011 Egentlig ikke... Jeg har jo en godt jobb og et fint hus. Hva mer trenger hun? Damer vil ikke ha det. De vil ha en mann de kan elske og som de har lyst til å ha sex med.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2011 #34 Skrevet 31. januar 2011 Urenslighet er absolutt ikke turn-on, det er det motsatte. Man kan jo være mannemann selv om man har god hygiene! Faktisk har jeg et ord jeg bruker om de mennene som ikke vasker seg, ikke bruker deo, lukter svette og har lange, ekle fingernegler(æsj!), og det ordet er ikke mannemann, det er slask! Hold kjeft og kos deg med byguttene da!
Gjest caramiacaramella Skrevet 31. januar 2011 #35 Skrevet 31. januar 2011 Hold kjeft og kos deg med byguttene da! Det er akkurat det jeg skal
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2011 #36 Skrevet 31. januar 2011 Damer vil ikke ha det. De vil ha en mann de kan elske og som de har lyst til å ha sex med. ???? JEG DUSJER JO HVER DAG. menn jeg brukkerikke sminke. Er jeg så gal da======?????
HopelessFear Skrevet 31. januar 2011 #37 Skrevet 31. januar 2011 ???? JEG DUSJER JO HVER DAG. menn jeg brukkerikke sminke. Er jeg så gal da======????? Nei, du er ikke gal da. Sminke på menn er turn off, uten unntak.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 31. januar 2011 #38 Skrevet 31. januar 2011 ???? JEG DUSJER JO HVER DAG. menn jeg brukkerikke sminke. Er jeg så gal da======????? Jamen så bra da. Liker ikke sminke på menn jeg heller. Jeg reagerte bare på det du sa om at du driter i hva dama di synes om deg. Du får det til å høres ut som du, selv om du har dame kan holde på akkurat sånn som du vil uten å ta hensyn til henne, og at hun bør være fornøyd så lenge hun får bo i et fint hus. Akkurat som om DET er det viktigste?
Gjest Airi Skrevet 31. januar 2011 #39 Skrevet 31. januar 2011 ???? JEG DUSJER JO HVER DAG. menn jeg brukkerikke sminke. Er jeg så gal da======????? Du spurte om vi liker urenslige menn. Nei, vi liker ikke urenslige menn.
Gjest Katten. Skrevet 31. januar 2011 #40 Skrevet 31. januar 2011 Det at man lukter svette en gang i blant, har jeg ikke fått noen negative kommentarer på. Men det er en sjeldent gang i blant, etter mye heftig sex evt andre aktiviteter (husk, fersk svette lukter ikke, gammel svette lukter). Ellers er det ikke noe problem å oppnå mannemann-looken, selv om man dusjer hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå