AnonymBruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Fant ei gammel bankbok fra postbanken med hele 300 kroner på!! Denne har selvfølgelig ikke vært i bruk på mange år. Glemte å sjekke årstall i den, men det er en slik som de stemplet i (15 ++år?) Er denne kontoen gjeldende enda? Kan jeg ta ut pengene? Få kort til kontoen og benytte den?
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Nei, jeg tror de har lov til å stenge kontoen etter ti år?
Alison Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 (endret) Fant ei gammel bankbok fra postbanken med hele 300 kroner på!! Denne har selvfølgelig ikke vært i bruk på mange år. Glemte å sjekke årstall i den, men det er en slik som de stemplet i (15 ++år?) Er denne kontoen gjeldende enda? Kan jeg ta ut pengene? Få kort til kontoen og benytte den? Er det en konto som ikke har vært i bruk i det hele tatt de siste årene kan den ha blitt slettet, men dette får du vite om du kontakter banken. Selv om en konto har blitt slettet kan det være mulig å få igjen de pengene som en gang var der. Hvis kontoen fremdeles eksisterer kan du selvfølgelig ta den i bruk Endret 31. januar 2011 av Alison
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå