rockering Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Vi er 5 jenter som skal ta oss en sydentur rett etter skoleslutt til sommeren, for å feire at vi endelig er ferdig på videregående I starten skulle vi egentlig i en leilighet i Alanya, Tyrkia. Men fant ut at leiligheten var for langt unna sentrum (halvtime..). Så nå skal vi finne oss en pakkereise, men vi vet ikke hvor! Vi søker rundt etter forskjellige turer. Men vi vil helst ha det så billig som mulig, og det må være et sted hvor det er litt liv Noen som har noen tips om hvem sider vi kan bruke til å søke etter reiser? Eller noen tips om hvor vi kan dra? Har dere noen egne anbefalinger om noen plasser, eller hoteller?
caroprins Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Vel dere kan søke på finn - reise og velge pakketurer eller restplass.Dere kan søke på restplass.no og følge med der. Dere kan søke på star tour, apollo. ving, Nazar,Solia. alle har pakketurer og ofte ligger det ute restplasser på de sidene også. Det er mange flere steder man kan kikke etter restplasser,men dere kan jo starte der. Når det gjelder destinasjoner om sommeren så har jo jo landene rundt middelhavet deilige temperaturer. Både Hellas, Kypros, Spania ( Mallorca) og Tyrkia har jo deilig temperatur. Nå vet jeg ikke hvor gamle dere er og hva dere er ute etter, men om dere går inn på de forskjellige reiseselskaper som jeg har nevnt over så kan dere kikke på sommerdestinasjonene som de har. Det er både bilder og god beskrivelse av de forskjellige steder der så med litt studering så finner dere nok noe som kan passe.
rockering Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2011 Vi er 18 og 19 år, og vi er i utgangspunktet ute etter et sted å feste :-) Men behøver ikke å være ett av de store party stedene. Vi søker etter reiser overalt nesten hver dag, men jeg lurte egentlig på om noen hadde noen anbefalinger til steder :-)
Purple Basil Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 I år skal vi jentene til Zakynthos, tidligere har vi vært i Sunny Beach, Magaluf og Ayia Napa. Ayia Napa likte jeg best (mye utesteder, kjekke mannfolk, bra strender, gode muligheter for å reise til "storbyen") Men det spørs hva slags tur dere tenker å dra på da?
caroprins Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 (endret) for party : Kos/hellas- agia napa/kypros - ibiza/spania som jeg kan komme på i farten. ja også playa del ingles/ grand canaria og magaulf/mallorca. Endret 1. februar 2011 av caroprins
rockering Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2011 Nå har vi funnet en ålreit tur til Magaluf midt i Juni. Vi skal bo på et hotell som heter Fresh Apartmentos Magamar. Noen som har noe erfaring med dette hotellet? Hvordan er det på Magaluf egentlig? Er det veldig bra der, og hvordan var deres reise dit?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 "Vi er 18 og 19 år, og vi er i utgangspunktet ute etter et sted å feste :-) " Hold dere unna muslimske land som Tyrkia, Marokko og Egypt. Det er tåplig å dra ett sted og provosere de innfødte. Vanlige sydensteder langs middelhavet er nok best. God tur 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå