Steinar40 Skrevet 1. februar 2011 #21 Del Skrevet 1. februar 2011 Man kan sikkert treffe ekte kjærlighet mange og flere ganger .Folk blir jo forelsket stadig vekk og flere ganger i løpet av livet sitt . Er jo deilig å få oppleve dette flere ganger , og ikke bare 1 gang i livet .. Kjedelig : ) Nei det var nok ikke den rette nei ! Men det er mange som kan være rett for oss . At man blir forelsket (for n'te gang) betyr ikke akkurat at det er ekte kjærlighet av den grunn. Heller det motsatte, vil jeg si. Er det ekte kjærlighet så holder det. Livet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion_21 Skrevet 2. februar 2011 #22 Del Skrevet 2. februar 2011 Du kan si det så enkelt som at: Det er alltid fornuftig å følge hjertet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #23 Del Skrevet 2. februar 2011 Har også tenkt mye på denne problematikken i det siste. Grunn: har møtt en mann som er vill etter meg og det har aldri skjedd før. Mine forhold har alle vært slike A4 halvlunkne forhold der vi sjølsagt trodde på at evig kjærlighet skulle komme av seg selv. Jeg oppfatter meg selv som relativt pen og blir alltid tatt for å være mye yngre enn det som står i passet. Bare så det er sagt. Nåvel, poenget er at hvis jeg bruker A4-lupen på det gryende forholdet jeg nå har utsatt meg for, så ville det falle grundig i bakken. Han er fra en annen kultur, bor i et land langt herfra og han snakker dårlig engelsk men vi ler godt av alle goddagmannøkseskaftsvarene. Han ringer meg et par gg til dagen og sier så mye vakkert at jeg lar meg sjarmere i senk. Han sier at han elsker meg, at jeg er i hans hjerte, hans sjel, sinn og kropp. (vi har ikke hatt noe fysisk enda, bortsett fra et kyss på kinnet.) Slike ord har jeg aldri hørt før. Og jeg har levd en stund. Fornuften sier at dette holder ikke, hold deg unna. Bare enda mer hjertesår. Men de holdt ikke de andre forholdene heller, selv om rammen rundt var så perfekt som det går an. Jeg har også tenkt på at det er bedre å ha elsket enn aldri å ha fått oppleve det intense og vakre ved en slik stormende og vanvittig tiltrekning. Har vel egentlig bestemt meg for å åpne mitt hjerte og la kjærligheten flomme. Så, ja, jeg skjønner ditt poeng, TS! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. februar 2011 #24 Del Skrevet 2. februar 2011 Har også tenkt mye på denne problematikken i det siste. Grunn: har møtt en mann som er vill etter meg og det har aldri skjedd før. Mine forhold har alle vært slike A4 halvlunkne forhold der vi sjølsagt trodde på at evig kjærlighet skulle komme av seg selv. Jeg oppfatter meg selv som relativt pen og blir alltid tatt for å være mye yngre enn det som står i passet. Bare så det er sagt. Nåvel, poenget er at hvis jeg bruker A4-lupen på det gryende forholdet jeg nå har utsatt meg for, så ville det falle grundig i bakken. Han er fra en annen kultur, bor i et land langt herfra og han snakker dårlig engelsk men vi ler godt av alle goddagmannøkseskaftsvarene. Han ringer meg et par gg til dagen og sier så mye vakkert at jeg lar meg sjarmere i senk. Han sier at han elsker meg, at jeg er i hans hjerte, hans sjel, sinn og kropp. (vi har ikke hatt noe fysisk enda, bortsett fra et kyss på kinnet.) Slike ord har jeg aldri hørt før. Og jeg har levd en stund. Fornuften sier at dette holder ikke, hold deg unna. Bare enda mer hjertesår. Men de holdt ikke de andre forholdene heller, selv om rammen rundt var så perfekt som det går an. Jeg har også tenkt på at det er bedre å ha elsket enn aldri å ha fått oppleve det intense og vakre ved en slik stormende og vanvittig tiltrekning. Har vel egentlig bestemt meg for å åpne mitt hjerte og la kjærligheten flomme. Så, ja, jeg skjønner ditt poeng, TS! :-) Det absolutt første du bør tenke på er å ikke få med noen fatale kjønnssykdommer på kjøpet. Det tenker jeg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #25 Del Skrevet 2. februar 2011 Det absolutt første du bør tenke på er å ikke få med noen fatale kjønnssykdommer på kjøpet. Det tenker jeg her. Så godt at noen andre tenker for meg:-) Sjølsagt har jeg tenkt på det, men syns ikke det var noe å nevne i denne forbindelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 2. februar 2011 #26 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg arvet selv skjønnheten etter dem begge . Og den er bra å ha , særlig når livet er veldig vanskelig og tøfft . Det vil hjelpe meg opp og fram her i verden . Det gir meg muligheter , andre kanskje ikke har .Det gjør meg sterkere og tøffere i denne tøffe verden , vi tross alt lever i . Så bra for deg at du har skjønnheten, det kan se ut som om det ikke er så mye annet som kan hjelpe deg opp og frem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. februar 2011 #27 Del Skrevet 2. februar 2011 Så godt at noen andre tenker for meg:-) Sjølsagt har jeg tenkt på det, men syns ikke det var noe å nevne i denne forbindelsen. Og det neste du bør tenke på er da kanskje om det ikke skulle finnes noen andre og bedre alternativer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #28 Del Skrevet 3. februar 2011 Så bra for deg at du har skjønnheten, det kan se ut som om det ikke er så mye annet som kan hjelpe deg opp og frem... Beauty fades... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå