Gå til innhold

Caller id viser kun nummer, ikke navn!

Ruttha

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig kjøpt meg en LG gs500 cookie plus mobiltelefon. Men jeg har et problem med at når noen ringer meg vises kun nummeret, og ikke navnet. Jeg har prøvd ut alt. Jeg har sjekket alle innstillinger, passet på å ha +47 for nummeret og har også prøvd å både ha nr. på sim-kortet lagret der og lagret på telefonen, men ingenting virker. Utrolig irriternde for da vet jeg aldri hvem som ringer meg. Når jeg får melding står det navn derimot. HJELP?! :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nylig kjøpt meg en LG gs500 cookie plus mobiltelefon. Men jeg har et problem med at når noen ringer meg vises kun nummeret, og ikke navnet. Jeg har prøvd ut alt. Jeg har sjekket alle innstillinger, passet på å ha +47 for nummeret og har også prøvd å både ha nr. på sim-kortet lagret der og lagret på telefonen, men ingenting virker. Utrolig irriternde for da vet jeg aldri hvem som ringer meg. Når jeg får melding står det navn derimot. HJELP?! :S

Det kan hende du har lagt til flere navn på ett telefonnummer. Jeg har samme telefonnummer på ICE og en annen kontakt på mobilen. Når vedkommende ringer ser jeg bare telefonnummer, men meldingene signeres ICE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...