Gå til innhold

62 stemmer

1. 1. Gjør dere noe spesielt på Valentine's Day?

• Ja
      16
    • Nei
      46

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en link på Facebook til noen søte kuponger som man kan gi til typen på Valentine's Day: Valentine's Day kuponger

Jeg tenkte å gi kjærsten min den frokost kupongen, men vil gjøre noe mer ut av dagen. Vært sammen i to år, og ifjor ble det ingenting ut av Valentine's Day. I år vil jeg gjøre noe litt stort ut av det!

Hva skal dere gjøre på Valentine's Day? Hvordan gaver gir dere hverandre?

To uker igjen og jeg vil ha ting klart i god tid! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har laget en boks med påtegnet en liten sketch om meg og min kjære's første kyss, som nokså skjedde på en ganske morsomt måte, hehe. I boksen er det lapper med ting jeg liker ved ham og noen love hearts! :rodmer:

Skrevet

Jag har bursdag da, så jeg gjør alltid noe spesielt :)

Skrevet

Da er jeg og kjæresten i Barcelona, vi kjøpte enveisbillett til Spania, og skal vel ut og spise og oppleve nye kulturer sammen :rodmer:

Skrevet

Vi skal helt sikkert gjøre det vi gjør på alle andre dager i året :P

Skole/Jobb > Hjem, lage mat > film/tv/xbox > dusje > sove.

Tviler på at det blir noe romantiske greier;P

Skrevet

Har lyst å finne på noe kjekt. Får mest sannsynlig ikke feiret på selve dagen, siden han er i militæret. Men vil gjøre noe når han kommer hjem! :) Håper på bra tips i denne tråden!

Skrevet

Ikke noe ekstraordinært kan jeg tenke meg.

Blir vel jobb, middag, spasertur, dusj, tv titting og så senga

• Liker 1
Gjest Glad i reiser
Skrevet

Vi gjør ikke noe spesielt den dagen. Rett og slett fordi "alle" andre gjør noe spesielt ;) Vi overrasker hverandre heller dager vi ikke aner at det kommer :)

Skrevet

Vi skal ikke feire Valentines day, begge synes dette er en amerikansk feiring som vi ikke ønsker å ta del i.. hehe :)

Skrevet

Ingen feiring her heller gitt...

Skrevet

Når er alle hjerters dag? :o jeg ble helt satt ut når jeg fikk en mail om jeg hadde husket å kjøpe valentines gave. Skal nok gjøre noe spesielt den dagen, kanskje gå på besøk til kjæresten med hjerte sjokolade eller noe.

Skrevet

Når er alle hjerters dag? :o jeg ble helt satt ut når jeg fikk en mail om jeg hadde husket å kjøpe valentines gave. Skal nok gjøre noe spesielt den dagen, kanskje gå på besøk til kjæresten med hjerte sjokolade eller noe.

14 feb.

Skrevet

Vet ikke. Får se om han gidder å gjøre noe. Han skal ihvertfall få hjemmelaged hjerte bløtkake

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg gjør ikke noe spesielt for typen på denne dagen. Jeg bruker heller hver dag på å vise at jeg er glad i han, denne dagen er bare nok et "amerikansk merkedag" som butikkene jubler for.

Skrevet

Gjør sjeldent så mye ut av dagen, men får som regel til noe. Enig med nettanette, romantiske kuponger er koselig! Liker helst å lage de selv for å gjøre de personlige. Enkelt, billig og de faller alltid i smak :)

Skrevet

Vi ser ikke på Valentines Day som en spesiell dag, men bruker å gjøre noe søtt og fint likevel hvis vi har fri den dagen :) Det blir som regel at vi lager en god middag sammen. Kan jo ikke gå ut å spise den dagen, da er det helt fult overalt. Så koser vi oss i boblebadet med bobler og noe god vin.

Skrevet

Har ingen å finne på noe med men vurderer å sende ei koselig mld eller noe til verdens beste eks-kjæreste (som jeg hadde for 20 år siden) som er så snill å ringe bare for å si at han er glad i meg fortsatt :rodmer:

Skrevet

Lurer seriøst på når vi skal byne med Thanksgiving i Norge...Vi har jo importert alt det andre. Og det er garantert et marked for kalkuner og sånne ting her i landet.

Kanskje noe for Nille å bidra på å innføre, med lys og servietter og duker og servise...

:filer:

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi skal ligge over på hotell, kino og ut å spise:) Men det blir ikke før til helgen, da har jeg skaffet både hundevakt og barnevakt :) Han vet ingenting enda, men jeg skal fortelle han det på valentines day, evt skrive et kort til han.

Skrevet

Vi skal ikke feire Valentines day, begge synes dette er en amerikansk feiring som vi ikke ønsker å ta del i.. hehe :)

Men hadde skikken vært f.eks syrisk ville både du og mannen du ønske å ta del i det?

Ikke så glad i hamburgere og halloween.

Venstresiden har gjort noe riktig ved å infiltrere presse og skoleverk fra tidlig på 70 tallet...USA hatet står sterkt i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...