Gå til innhold

Hvilke vannbaserte glidemiddel er best?

ladyluna

Anbefalte innlegg

Vi liker best silikonbasert glidemiddel, siden det er drøyt og gir svært god glid. Men pga leketøy laget av silikon og myk plast trenger vi nå et vannbasert glidemiddel.

Til nå er vår erfaring med denne typen glidemiddel at de tørker fort og dermed kun gir kortvarig "smurning". Ønsker derfor tips om vannbaserte glidemiddel som er drøye og gir god glid. I tillegg bør det passe bra til analsex..

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker denne. Men må si jeg er rimelig fersk når det gjelder vannbasert glidemiddel, har holdt oss med silikonbasert.

Vannbaserte glidemidler passer sjeldent til analsex, så anbefaler en anal glidekrem eller glidemiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannbaserte glidemidler er rett og slett verken særlig drøye eller gir god glid i lengden sammenlignet med silikonglid.

Men noen er sikkert bedre enn andre, måtte jeg bruke kun vannbasert hadde jeg gått for durex. De finnes med fantastiske fruktige dufter og smaker og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette fra Kondomeriet er helt suverent. Jeg er veldig tørr pga. p-piller og har fått sopp av andre glidemiddel, så for meg er det et enkelt valg. Bruker silikonglidemiddelet i samme serie, og synes det også er helt supert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannbaserte glidemidler er rett og slett verken særlig drøye eller gir god glid i lengden sammenlignet med silikonglid.

Helt enig! Men nå man, så må man :gjeiper:

Jeg synes dette fra Kondomeriet er helt suverent.

Det der så lovende ut! Det hadde også kun fått veldig positive kommentarer på Kondomeriet sin nettside!

Har du forresten link til det silikonbaserte glidemiddelet i denne serien? Fant det ikke hos Kondomeriet.. Kan være greit å ha i bakhodet neste gang vi trenger mer av den varianten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Men nå man, så må man :gjeiper:

Det der så lovende ut! Det hadde også kun fått veldig positive kommentarer på Kondomeriet sin nettside!

Har du forresten link til det silikonbaserte glidemiddelet i denne serien? Fant det ikke hos Kondomeriet.. Kan være greit å ha i bakhodet neste gang vi trenger mer av den varianten ;)

http://www.kondomeriet.no/produkt/luksus-silikonglid/9760039 Vær så god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :takke: Må være blind gitt, trodde jeg hadde lett godt nok hos Kondomeriet :lete:

Sendte forresten mannen innom Kondomeriet på vei hjem i dag :lur: Og konklusjonen vår er at at Luksus Sensitiv glid er veldig bra til vannbasert å være! Gir nesten like god glid som det silikonbaserte vi har, og det tar mye lenger tid før det tørker inn enn det vannbaserte vi hadde fra før! TAKK :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og takk til deg for testing og deling av resultatet :) Godt å ha et vannbasert alternativ på ''lista'' om det blir nødvendig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...