elinepretrine Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Jeg har sittet nå i over en time og vridd mitt slitne hode på hvordan å formulere meg i en jobbsøknad. Det jeg vil ha fram er at jeg har et stort ønske om å bli i bedriften så lenge som mulig, og at jeg ikke slutter der etter to mnd liksom. Søker en stilling som kontor medarbeider. men sliter så med dette. noen som kunne hjelpe meg med å formulere me korrekt og enkelt?
Gjest Thefainter Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Litt vanskelig å komme med noe konkret når jeg ikke har sett annonsen, men les annonsen nøye og se hva de søker etter. Søker de en arbeidsom og sosial medarbeier, så skriver du at du er sosial og arbeidsom. Men det burde jo holde å si at du ønsker fast stilling eller noe sånt, jeg er ikke så god på å formulere meg dessverre
FoxyFish Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Du kan i alle fall få med at du er stabil og lojal, og på utkikk etter fast ansettelse. Jeg tror det er greit å ikke gå rundt grøten, og heller formulere deg presist! Lykke til med jobbsøkingen
elinepretrine Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2011 Du kan i alle fall få med at du er stabil og lojal, og på utkikk etter fast ansettelse. Jeg tror det er greit å ikke gå rundt grøten, og heller formulere deg presist! Lykke til med jobbsøkingen Jeg gikk for stabil og lojal! Stillingen er en fast jobb i 100% stilling. så skriver ikke noe om det i søknaden. da det er obious^^ Tusen takk for hjelpen! :]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå