AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #1 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg er en jente i 20 åra som slo opp med ekskjæresten min for 4 mnd siden. I starten gikk det ganske bra. Familie og venner støttet meg fullt, da de ikke syns han var bra nok for meg, og har såret meg ganske mange ganger. Har liksom tatt meg for gitt og aldri satt pris på det jeg har gjort(vaske, lage mat, rydde, gjøre ærend osv). Samtidig går jeg på skole og jobber ved siden av. Var sammen med han i 4 år, og jeg har gjort det slutt 4 ganger også i løpet av de åra. Det har skjedd mye mellom oss, og innerst inne vet jeg at han ikke er bra for meg. Han får ikke meg til å ha det noe bra med meg selv, føler meg aldri "god nok" for han. I det siste har jeg begynt å tenke veeeldig mye på han. Dette har jeg også gjort før, og da endt med å gå tilbake til han. Hvordan kan jeg komme meg videre her i livet? Trives med å være singel? Jeg trenger sårt råd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tsunade Skrevet 30. januar 2011 #2 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg er faktisk i samme situasjon som deg, bare at det ikke har gått 4 måneder ennå... Her også var det endel fram og tilbake. Godt å høre at de rundt deg støtter deg, og at du har et aktivt liv. Det betyr mye i denne fasen. Jeg tror du tenker på din eks fordi du savner en kjæreste. Ikke så rart da, at du tenker på den forrige kjæresten du hadde, han er den "ferskeste", hvis du skjønner hva jeg mener? Så når du kjenner savn, er det viktig å se framover! Se deg rundt, og legg merke til alle gutta som er mye, mye kjekkere! Fortell deg selv at de er mye bedre enn din eks, at du kan få dem nå som du er ledig. Du skal ikke være snill med deg selv nå, du skal være DRITKUL. Gi deg selv komplimenter og skryt(andre trenger ikke høre det). Kjøp noe lekkert til deg selv. Ta vare på vennene dine, besøk dem og familien din. Gjør noe som DU syns er morsomt og spennende! Så skal du se at det fins et liv for oss single og lengtende damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullfisk- Skrevet 3. februar 2011 #3 Del Skrevet 3. februar 2011 Tsunade, dette likes.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 3. februar 2011 #4 Del Skrevet 3. februar 2011 Tid for refleksjon er viktig når man har blitt singel. Prøv å lære mer om deg selv, hva slags menneske er du ? Gjør en kjapp analyse av deg selv, hvordan lever du ? Hvordan ønsker du at livet ditt skal bli ? Finn ut hvilke verdier du står for, og tenk deg hvordan din neste partner skal være ? Bruk tiden godt på deg selv, er det noe mer du kunne tenke deg å lære ? søk kunnskap om noe du interesserer deg for. Kom i form. Å trene er bra for mental og fysisk helse. Det gir deg overskudd, og du kan samle tankene dine bedre. Kan yoga eller meditasjon være noe for deg ?? Vel, prøv å gi deg selv overskudd. Hva skal til for å gi deg harmoni med deg selv, alene som singel ? Alle mennesker har behov, mange av disse kan vi fylle selv ved å gjøre litt mentalt arbeid. Nettopp dette syns jeg er så fint med singellivet. Dyrke og ta vare på seg selv, komme i balanse igjen. Det kan ta tid, men da er man bedre forberedt når det en gang kommer et nytt menneske inn i livet ditt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
runekki Skrevet 4. februar 2011 #5 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) . Endret 9. februar 2011 av runekki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå