Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på noe her.. Jeg og to venninner har så lyst på en jentetur til London.

Jeg har to små barn på 4 og 1,5 år og samboeren min sier det er bare å reise og kose meg. Han er også far til barna.

Meeen, foreldrene mine synes det er totalt uansvarlig av meg, og at jeg bør vere hjemme med barna som en mor skal! Er foreldrene mine gammeldagse? Eller er det helt feil av meg å reise?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikkje noko problem når ungane er heime med far sin? Er vel ikkje snakk om at du skal vere borte i vekesvis...

• Liker 3
Skrevet

Foreldrene dine er selvfølgelig helt gammeldagse. Pappa kan passe på ungene likegodt som du kan, så bare reis!

• Liker 12
Skrevet

jeg dro på jentetur da min sønn var 8 mnd gammel, og det gikk kjempebra. Bare dra and have fun:)

Skrevet

Det er heller uansvarlig å la være. Det er kjempeviktig å gjøre ting for seg selv, og barna dine er ikke så små at du ikke kan reise fra dem noen dager. De får det sikkert kjempefint sammen med pappan sin. God tur (håper jeg)

• Liker 6
Skrevet

reis med god samvittighet :) god tur :D :klemmer:

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Lurer litt på noe her.. Jeg og to venninner har så lyst på en jentetur til London.

Jeg har to små barn på 4 og 1,5 år og samboeren min sier det er bare å reise og kose meg. Han er også far til barna.

Meeen, foreldrene mine synes det er totalt uansvarlig av meg, og at jeg bør vere hjemme med barna som en mor skal! Er foreldrene mine gammeldagse? Eller er det helt feil av meg å reise?

Reis og kos deg. Samboeren er like mye forelder som du er og klarer å ta seg av unga mens du er vekke. Vedder på at foreldrene dine ikke hadde reagert om det var du som skulle være alene med de og han skulle på guttetur. Ikke hør på foreldrene dine. De skjønner tydeligvis ikke at dette er 2011

• Liker 4
Skrevet

Selfølgelig er det ikke uansvarlig for en småbarnsmor å ta seg en jentetur!! Barna er jo i trygge hender! Reis , lad opp batteriene , skål og NYYT DET!!!!

• Liker 3
Skrevet

Ta deg en velfortjent husmorferie du ;)

• Liker 1
Skrevet

Reis!!

Det kan da umulig være uansvarlig å la barna være hjemme med pappaen sin!

Foreldrene dine er gammeldagse.

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil heller si det slik, hvis du har en samboer som ikke klarer å passe barna i et par dager, så ville det vært uansvarlig av deg å bo sammen med ham. Så ja, reis og vær glad :)

• Liker 5
Skrevet

Ta deg en velfortjent husmorferie du ;)

Husmorferie? Det hørtes jo litt gammeldags ut.... :)

Gjest En mann
Skrevet

Hei TS.

Må smile litt.

Det er ikke hyggelig å høre dette av sine foreldre, men du får si far er en like god omsorgsperson som mor.

• Liker 1
Skrevet

Dra ivei på jentetur med god samvittighet. Du har helt sikkert veldig godt av det!

• Liker 1
Skrevet

Hei TS.

Må smile litt.

Det er ikke hyggelig å høre dette av sine foreldre, men du får si far er en like god omsorgsperson som mor.

Ja, for det er han virkelig! Han er så utrulig flink med barna, holder rutiner, leser på sengen og alt.. Fatter ikke hvorfor de skal vere så opphengt i at det er moren som skal holde seg hjemme! Som sagt ovenfor, vi er jo faktisk i 2011!

• Liker 1
Skrevet

Nei, hvorfor skulle du ha dårlig samvittighet for det? Har ikke barnet 2 foreldre?

Skrevet

Uansvarlig fordi du drar på en kort helgetur? mens barna er hjemme med pappaen sin??

Nå vet jeg ikke hvordan ditt forhold til foreldrene dine er, men hadde mine foreldre sagt noe slikt til oss da jeg dro bort noen dager for oppladning, hadde jeg blitt skikkelig lei meg og irritert...

Så lenge det ikke er den 20. turen i rekken, ser jeg ikke hvorfor du ikke skal dra ;)

• Liker 1
Gjest merkelig
Skrevet

Reis og kos deg. Samboeren er like mye forelder som du er og klarer å ta seg av unga mens du er vekke. Vedder på at foreldrene dine ikke hadde reagert om det var du som skulle være alene med de og han skulle på guttetur. Ikke hør på foreldrene dine. De skjønner tydeligvis ikke at dette er 2011

He he.. da jeg var borte en helg og mine barn var 4 og 2 så var det ikke måte på hvor mye hjelp barnas far fikk. Barna sov hos dem og alle fikk middag der. Da jeg skulle være alene en uke fordi barnas far var borte så kom det ikke noe tilbud om hjelp, og jeg hadde da disse to og en lite baby å passe på. Fikk pent klare meg selv og det gjorde jeg jo. Så noen henger igjen i "gamle" dager..

• Liker 1
Skrevet

Rare greier; om en mann er alene med barna sine så er han "barnevakt"... Har aldri hørt noen har spurt en mann som kom alene et sted mens kona var hjemme med barna; "er NN barnevakt?"

Dine foreldre er veldig gammeldags. Dra på jentetur du og kos deg! :klemmer:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...