Soon Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Ja, lurer på priser - syns det ofte er sinnsykt dyrt for to ringer.... Finnes det noen som er litt rimeligere noe sted? Jeg er ikke så glad i smykker, så vil ha noe enkelt og vi ser for oss ringer i hvitt gull, ikke masse stæsj og pynt, men kanskje en liten diamant/stein på min... Vi har ikke brukt penger på forlovelsesringer (er vel kanskje ikke så vanlig å bare bruke opp igjen forlovelsesringen kanksje men...)
liv Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Våre ble kjøpt hos en lokal kjede i trøndelag. De ble laget av gullsmeden selv, var helt vanlig buede 3 og 4 mm brede og kostet 2500 for begge, men det er 12 år siden da
Salander Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Anbefaler www.chanti.no Våre kostet 8500, men de er ikke enkle, og min har endel diamaner..
Varsio Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Har du gammelt gull liggende som du ikke bruker? I såfall kan du ta det med til en gullsmed og se hva han kan gjøre med det:) Ringene våre koster ca 2000 kr UTEN diamanter, men da har vi alt gullet selv. Jeg skal ha diamanter i min, så prisen blir litt høyere
FruN Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 Jeg foreslår at dere går inn på lykkeringene.no og ser hva dere kan få til der Vi designa våre der, og det kosta oss ca 8000kr, min er da med diamanter. Men det er både forlovelse- og gifteringer vi da har tenkt, derfor gikk vi litt opp i pris.
Soon Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2011 Takk for linker. Jeg syns jo 8000 er sykt mye penger å legge i 2 ringer jeg da... Ser heller for meg max 3000, men aaaner ikke om det lar seg gjøre. Skal forresten til Milano i vår, noen som vet om det er rimeligere å kjøpre ringer der?
Anglofil Skrevet 30. januar 2011 #7 Skrevet 30. januar 2011 Vi brukte 8000 kr på gifteringene, og de kjøpte vi i Tyrkia. I Norge ville de kostet ganske mye mer. Egentlig hadde vi ikke tenkt til å bruke så mye penger i det hele tatt, men da vi fant dem, disse tykke store gullringene falt vi begge pladask. Har hørt mye bra om chanti.no sånn forøvrig. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #8 Skrevet 30. januar 2011 Takk for linker. Jeg syns jo 8000 er sykt mye penger å legge i 2 ringer jeg da... Ser heller for meg max 3000, men aaaner ikke om det lar seg gjøre. Skal forresten til Milano i vår, noen som vet om det er rimeligere å kjøpre ringer der? Jeg tror du kan få helt enkte gifteringer til under 3000 på Bjørklund. Mener jeg og X'n kjøpte forlovelsesringer der. 2 ringer for under 3000. Helt enkle.
Soon Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 30. januar 2011 Bjørklund er notert Ser lightinthebox.com også har noen få, så kan jo hende det fins å bestille andre steder på nett.
Gjest loren Skrevet 31. januar 2011 #10 Skrevet 31. januar 2011 Vi skal ha enkle gullringer fra Bjørklund, 4 eller 3 mm, havner på rett under 4000. Uten dill på - jeg hater dill (og ja, jeg refererer til diamanter som dill ). Har en bitteliten i forlovelsesringen fordi samboeren syntes det hørte med.
Maddebs Skrevet 31. januar 2011 #11 Skrevet 31. januar 2011 Ringene våre kostet 2800 for begge to Og dette er noen veldig utradisjonelle ringer er kjempe glad i dem og bestillte de faktisk over nettet :D www.forlovelsesringer.no Kjempe god service også
Barcelone Skrevet 31. januar 2011 #12 Skrevet 31. januar 2011 Vi fikk min manns forlover til å kjøpe med ringer til oss fra Kosovo. De er å både hvitt og gult gull med litt mønster på. 2000 kroner for begge to!
Soon Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #13 Skrevet 31. januar 2011 Kjenner jeg ble glad nå for å høre at det faktisk finnes å få tak i litt rimerliger Skal virkelig sekke ut forlvelsesringer.no og tråle nettet ellers, og så skal jeg sjekke i Milano...men der er vel alt dyrt...
Soon Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #14 Skrevet 31. januar 2011 Ser forresten det skrives endel om ringer i hvitt gull, at de må shines opp igjen ganske ofte. Noen som har erfaring med det? Finnes det gifteringer i sølv? Og finnes det rimelige ringer i platina/platinum? Vil virkelig ikke ha gult gull...
Lachesis Skrevet 31. januar 2011 #15 Skrevet 31. januar 2011 Vår gifteringer er i sølv med en tynn gullring rundt. Kostet 3500,- tilsammen og ble kjøpt på forlovelsesringer.no. Vi er kjempefornøyde. Forlovelsesringene våre er av titan. Helt enkle, uten dilldall, mener vi betalte 3000,- for begge. Altså 1500,- per ring.
Maddebs Skrevet 31. januar 2011 #16 Skrevet 31. januar 2011 Ser forresten det skrives endel om ringer i hvitt gull, at de må shines opp igjen ganske ofte. Noen som har erfaring med det? Finnes det gifteringer i sølv? Og finnes det rimelige ringer i platina/platinum? Vil virkelig ikke ha gult gull... Har en alliansering som er i hvitt gull. Har hatt den i 2 år og måtte shine den opp allerede første året (skal sies at jeg bruker den hver dag da men) Er masse fine ringer i sølv også =D bare å titte rundt :D Våre ringer er faktisk i børstet stål med en gullkant inni Litt vanskelig å beskrive de :gjeiper: Min har også 3 diamanter
Soon Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #17 Skrevet 31. januar 2011 Fant noen her som vi liker - sølv og liiiten diamant - helt passe for meg, og fin pris. Det eneste jeg er usikker på er at den er 5mm bred, syns det virker så stort...må nok i butikkene og prøve litt forkjellig også.. http://forlovelsesringer.no/forlovelsesringer/breuning/sølv-med-diamant/forlovelsesringer-breuning-630 Hva syns dere?
Barcelone Skrevet 31. januar 2011 #18 Skrevet 31. januar 2011 Jeg synes det var en veldig søt og enkel ring! Synes faktisk ikke den så så veldig bred ut heller.
Soon Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #19 Skrevet 31. januar 2011 Ja, liker det ikke så voldsomt utsmykket, så syns den "kler" meg da. Var nettop hos en venninne, hun har en ring på 5 eller 6mm, og den var ikke så stor som jeg trodde
ofelia Skrevet 1. februar 2011 #20 Skrevet 1. februar 2011 Vi giftet oss i fjor og kjøpte ringer i hvitt gull uten diamanter på Gullfunn (tror jeg) til under 5000 tilsammen. Så det går an å finne "billige" ringer Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå