Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Jan Marini solkrem faktor 30 som jeg er veldig fornøyd med. Derfor vil jeg prøve en Jan Marini fuktighetskrem, nå som Decleor Hydral Floral Cream nærmer seg slutten.

Jeg skimmet gjennom nettsiden til JM. Forvirrende å vite hvilken krem er det hvilket formål.

Har JM en krem gir like mye fukt som Decleor floral cream? Og, selvfølgelig må kremen være trygg.

Jeg har acne og fuktfattig hud. Også rødlig hud. Acnen er rimelig i sjakk takket være Diane. Da gjenstår fuktfattighet og en krem som ikke aggriverer den rødflammete huden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jan Marini er et bra merke! :) Serien har vert super for min urene hud.

Viss det er en fuktbombe krem du trenger, så anbefaler jeg virkelig Transformation kremen! Den gir masse, masse fuktighet- uten at du blir blank (noe jeg kunne bli med Hydra Floral). Jeg brukte denne som nattkrem første gang jeg brukte Benzoyl Peroxide.

Jeg bruker den også når jeg bruker syrekur (salisylsyre 20%). Denne kremen reparerer huden, så den er super for alle hudtyper som trenger fukt.

Men ellers til vanlig bruker jeg JM Bioglycolic Bioclear kremen (finnes også i lotion, men kremen er finere dersom du trenger fukt). Kremen er super for hud som har tendenser til akner, sorte prikker osv.. Denne er aktiv med både glykolsyre og salisylsyre. I begynnelsen når du bruker denne kremen vil du kjenne prikkinger, men det går over.

Jeg var også helt forvirret i det jeg startet med JM, men det går seg til! :jepp:

Skrevet

*dytt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...