Gå til innhold

Stien gror igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en grus sti fra parkeringsplassen og opp til hytta. Denne var ca en meter bred, men nå er den ganske mye smalere for den gror mer og mer igjen. Tenkte at det kanskje kunne vært greit å "pløye" den opp på ett vis, noen som vet om en maskin som fikser det? Har forsøkt med jernrive, men det blir for tungt.

Håper på gode tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes en slags matte som man kan legge på. Jeg husker ikke hva det heter, men jeg skal ha slike matter på stien fra parkeringsplassen til hytta mi. Stien går over noe myrlendt terreng så det er vått der i tillegg til at det gror igjen og jeg fikk anbefalt disse mattene av en snekker jeg har brukt. Han skulle formidle kontakt med en som jobbet med grus og asfalt i bygda, så skal han komme å legge disse mattene til våren. Så hvis du snakker med noen som jobber med veidekke/grus, så skjønner de nok hva slags matter du mener.

Skrevet

Det finnes en slags matte som man kan legge på. Jeg husker ikke hva det heter, men jeg skal ha slike matter på stien fra parkeringsplassen til hytta mi. Stien går over noe myrlendt terreng så det er vått der i tillegg til at det gror igjen og jeg fikk anbefalt disse mattene av en snekker jeg har brukt. Han skulle formidle kontakt med en som jobbet med grus og asfalt i bygda, så skal han komme å legge disse mattene til våren. Så hvis du snakker med noen som jobber med veidekke/grus, så skjønner de nok hva slags matter du mener.

Heter veiduk og er samme type som man ofte ser brukes når man bygger veier/gangveier rundt i nabolaget. Selges på de fleste byggevarer og hgagesentre.

Skrevet

Har du hytte i et landbruksommråde så sjekk om noen har geiter. Fattern har "lånt" en flokk meg geiter til å beite rundt en av hyttene noen ganger. Det åpner virkelig opp i tereng som gror til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...