Gå til innhold

Dildoparty - med adgang for hvem?

Midnattsol

Anbefalte innlegg

Noen som har vært på dildoparty her? Hvem var tilstede? Både jenter og gutter? KUN vennene dine? Kolleger som du egentlig ikke kjenner så godt? Sjefen?

Er dette et party der kun de nærmeste gode vennene dine burde være, eller er det ok at andre som man ikke kjenner så godt blir med? Hva med din mannlige sjef som du egentlig ikke vil ha så mye med å gjøre, hadde du blitt med på det da?

For meg høres det ut som et jenteparty der gutter egentlig ikke har adgang, men med unntak av kanskje homofile guttevenner eller nære guttevenner. Altså et party for gode venner som kjenner hverandre.

Hva synes dere? Har det noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Embla s

Jeg er kanskje fryktelig kjedelig, men jeg tror ikke jeg ville blitt med på dildoparty uansett hvem som skulle komme.

Men hvis jeg måtte.. Vel, jeg tror jeg hadde trivdes bedre hvis det ikke bare var en haug fnisende jenter, men noen menn også. Uff, vet ikke. For meg høres dildoparty ut som noe som skal være så hysterisk morsomt, men det er jo ikke sikkert det er slik (siden jeg aldri har vært på det). Inbiller meg at det blir litt mer saklig med menn til stede (men dildoparty skal kanskje ikke være saklig?!)

Ser ikke helt forskjellen på menn og homofile menn i så måte. Tror jeg ville hatt med ok menn (uansett legning :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller aldri vært på Dildoparty, men det kunne i så fall vært interessant å ha med gubben.

Han spiller jo også en viktig rolle i vårt sexliv! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er mest vanlig med bare jenter.

Vi var bare jenter og hadde det kjmpemorsomt.

Både venner og kolleger.

Litt rødvin til og stemmningen sto i taket, tror nesten alle som var der handlet( det fikk vi gjøre i fred og ro på kjøkkenet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla S: Menn du kjenner godt, eller hvem som helst?

Har hørt at det er mest vanlig med kun jenter og homofile menn, det var derfor jeg nevnte det. Da kan det vel bli diskusjoner om hva som er best tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Stort sett er det vel bare jenter til stede. Hvor nære venner det dreier seg om er jo litt opp til deg og hva slags forhold du har til venner, kolleger, familiemedlemmer. Jeg hadde nok foretrukket kun venninner. Hadde kanskje blitt litt pinlig med kolleger og tante, eller kanskje ikke..... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke vært på dildoparty, men kunne godt vært med.

Hadde nok ikke hatt store interessen av å gå sammen med folk jeg ikke kjente så godt - måtte være sammen med vennene mine som jeg har en virkelig god tone med på det punktet. ;)

Da vet jeg at det hadde blitt morsomt!

Ikke fjortis-morsomt, men hyggelig-morsomt, nyttig og kjekt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Embla S: Menn du kjenner godt, eller hvem som helst?  

Har hørt at det er mest vanlig med kun jenter og homofile menn, det var derfor jeg nevnte det.  Da kan det vel bli diskusjoner om hva som er best tenker jeg.

Hm, vet ikke.. Kanskje menn jeg ikke kjenner i det hele tatt, eller nei. Ved nærmere ettertanke: Ingen menn!! (*slår meg i panna* ang dette med homofile menn - det gikk pluttselig opp et lys for meg :roll: Pluttselig skjønte jeg hvorfor det kanskje er mer aktuelt med homofile menn og damer enn heteromenn og damer... :ler::roll: )

Det er jo betryggende å høre at man får handle i fred og ro.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det partyet jeg var var det bare jenter. Vi var to venninner som ble invitert til ei tredje venninne som vi egentlig ikke kjenner så alt for godt. Kjente ingen av de andre som var der (var vel 12-13 til sammen) men hadde truffet ett par av dem før. Dette fungerte veldig godt, passe "saklig" og passe morsomt...

Hos oss var det ikke noe slik "handle på kjøkkenet" men alle fikk god tid til å skrive sin bestillingsliste i fred og ro uten at noen andre så hva som ble skrevet. Men det var nok flere som savnet muligheten til å kunne stille spørsmål til konsulenten sånn helt uten at noen av de andre hørte det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok ikke hatt store interessen av å gå sammen med folk jeg ikke kjente så godt - måtte være sammen med vennene mine som jeg har en virkelig god tone med på det punktet. ;)

Da vet jeg at det hadde blitt morsomt!

Ikke fjortis-morsomt, men hyggelig-morsomt, nyttig og kjekt! ;)

Enig, det er sånn jeg og tenker.

Jeg er i ferd med å takke nei til en invitasjon, men tenke bare jeg kunne få noen synspunkter herfra først. (hva skulle man gjort uten kg??) Det er nå invitert så mange jeg ikke kjenner, kolleger jeg selvfølgelig snakker med men kun på jobb og ikke privat (hyggelige folk, men det er ikke alle man omgås med på fritiden allikevel) og sjefen min. Det blir litt "feil" synes jeg. Det er noe man gjør med vennegjengen synes jeg. Nå har det også blitt snakk om å ta med samboere. :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt.

Spørs selvsagt helt på hva slags tone man har med kollegaer og slikt, men jeg føler for å være en smule privat med slike ting.

Akkurat hva jeg har i nattbordsskuffen, det har ikke sjefen noe med....

Og ihvertfall ikke samboeren til sjefen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei..eller andre samboere i det hele tatt. Nei, tenker jeg står over. Ikke noe stort tap heller, må uansett få brukt alle de jeg har fra før av. :sjarmor::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei..eller andre samboere i det hele tatt.  Nei, tenker jeg står over.  Ikke noe stort tap heller, må uansett få brukt alle de jeg har fra før av.   :sjarmor:  :wink:

Gjør det!

Som jeg har ropt høylydt ut om i dagboken min;

jeg har fått pakke i posten i dag! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på dildoparty hos søstra mi for ei stund sia. En hel gjeng med både kjente og ukjente jenter, ost og vin. Dildoene var det minst interessante syns jeg, hadde mye mer lyst til å bare skravle enn å sitte på "skolebenken". Dildoer og andre hjelpemidler er kjekke de, men dårlig underholdning syns jeg da. Hadde derimot mannfolka vært med ville det kanskje vært litt mer engasjerende...

Nei, dildoer er bare ikke no spes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

vært på det jeg, med bare jenter. kjente ikke alle, men vi hadde det gøy! Ble god stemning og mye latter:)

Helt harmløst.. Men det spørs jo hva slags type man er da, det er jo meningen å handle litt.. ikke bare se på:)

Hvis man er en gjeng med par som kjenner hverandre godt, og er veldig åpne på dette området, kan jeg tenke meg det kunne vært moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at det hersker stor tvil om hva som egenlig foregår på et dildoparty. Jeg leste i et forum (på en annen side) om en gutt som kom til å gå fra kjæresten sin, om hun takket ja til en invitasjon til dildoparty. Han mente nemmlig at dildoene og diverse andre hjelpemidler ble prøvd av alle og enhver PÅ partiet :ler:

Dessuten var det sikkert bare mannlige(?) selgere, så hvis hun ville gå, var det opp til henne. Han ville ikke ha noe mer med henne å gjøre....

Bare for å si det slik: Det er ikke min erfaring.

Jeg har holdt dildoparties i over tre år og tror jeg vet litt om saken :wink:

For det meste er det jenter, venninner, kollegaer, naboer og venners venner som kommer sammen på et slikt party.

Jeg vet det er NOEN som ikke bryr seg om å offentlig gjøre hva de har liggende i nattbordskuffen, men som allikevel ønsker å handle sexleketøy på homeparty.

Jeg pleier derfor ALLTID å holde en demonstrajon, med alt fra oljer, glidemidler, spill, dildoer, vibratorer, kuler og egg.

Jeg informerer om produktene på en saklig, men ikke "stiv" måte. Det er absulott lov til å le, kjenne og ta på produktene. Jentene spør om ting de lurer på, enten under demoen eller etterpå på "privaten".

Etterpå lar jeg produktene stå i stua, slik at jentene kan ta varene i bedre øyesyn og diskutere mellom seg uten at jeg legger meg borti det og svarer på spørsmål, hvis noen har det. Deretter setter jeg meg på kjøkkenet og tar bestillinger fra dem som vil ha noe, eller svarer på spørsmål fra jentene som ikke vil/tørr spørre om noe mens alle andre hører.

Min erfaring med "kjøkkenbestillinger" er positiv, noen løper rett ut i stua og forteller alt hva de har bestillt, mens andre bare forteller om en ting, selv om lista var lang......

Jeg har hatt partier med "par", men her opplever jeg faktisk at mange er sjenerte overfor hverandre!

Gutteparty har jeg kun hatt en gang. Men hvor morsomt kan det være for jenta og være hjemme og vite at en eller annen annen dame, har anbefalt denne dildoen/vibratoren, til din kjæreste???? Gutta spør jo hva kvinner vil ha og da svarer man så godt man kan...........

Håper at denne var litt informerende, spør hvis du lurer på noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde holdt meg til ett med venner jeg. Hadde jo ikke vært noe særlig å sitte å studere en vibrator med sjefen min hengende over skulderen.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...