AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Er det noen som vet hva egenandelen/prisen er for konsultasjon ved ØNH på A-hus Og er det noen som vet om man kan få betale med giro? Jeg vet at giro blir sendt i posten ved enkelte andre sykehus hvis man ikke betaler på sykehuset.
Sulosi Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Egenandelen er på 275,- (tror jeg) og du får den på giro.
katt1 Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Jeg måtte betale 316 kr for rønken og 304 for kontroll :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 Er det noen som vet hva egenandelen/prisen er for konsultasjon ved ØNH på A-hus Og er det noen som vet om man kan få betale med giro? Jeg vet at giro blir sendt i posten ved enkelte andre sykehus hvis man ikke betaler på sykehuset. Hei! Jeg har ikke vært på A-hus, men ved ØNH-avdelingen på både sykehuset i Tromsø og i Hammerfest koster en konsultasjon mellom 300 og 350.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #6 Skrevet 30. januar 2011 365 her jeg bor, så tror nok det varierer.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #7 Skrevet 7. februar 2011 307 kr for konsultasjon + evt materiell som brukes til undersøkelse / behandling. Kr 218 for røntgenunderskelse. Egenandelene, men ikke evt utstyr/medisin, føres på egenadelskortet. Dersom du ikke gjør opp der og da kan de ta betalt for å gi deg giro tilsvarende det giroutstedelse gir poliklinikken i utgifter, gjerne en 50-70 kroner. http://www.helfo.no/privatperson/dekning-av-helseutgifter/Sider/sykehus-og-poliklinikk.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå