Snurre Skrevet 23. oktober 2003 #1 Skrevet 23. oktober 2003 Jeg kjeder meg litt i dag, så jeg tenkte at vi kanskje kunne leke litt. Vi lager en sang på følgende melodi "la det svinge", først lager jeg noen linjer også følger dere på.... Vet det er barnslig med vi kan jo prøve. Vi begynner helt på begynnelsen: Jeg skal gifte meg med Magne eller Inge, har kun 2 år til å planlegge alt som skal skje. Er det bare drøm og fantasier, siden Bridezillaaaa synes mer og mer. Champagne eller musserende vin, suite, et slott eller camping bil ohhh hei hå Jeg har brudedilla nå Kom igjen jenter !!!!!!
Gjest Tex Skrevet 23. oktober 2003 #3 Skrevet 23. oktober 2003 Jeg er så veldig lei av gjester som er sure De er bare slemme og misunnelig` Skulle ønske de kun`slutt`å sitt`å lure på oss andre heldige som skal bli viv Champagne eller musserende vin, suite, et slott eller camping bil ohhh hei hå Jeg har brudedilla nå
Holly Hobbie Skrevet 23. oktober 2003 #4 Skrevet 23. oktober 2003 La tellerskrittene gå, la surfingen aldri stanse Vi som gifter oss vi blir jo aldri lei Av å lese om planlegging, kjoler, brudevalser Nå er vi snart blitt proffe i å si ja! Ref.
ringblomst Skrevet 23. oktober 2003 #5 Skrevet 23. oktober 2003 *klapper i hendene*, men har dessverre ikke noe å bidra med annet enn sangstemmen min .
Miracl3 Skrevet 24. oktober 2003 #6 Skrevet 24. oktober 2003 klapper i hendene jeg også , men er ikke flink til dette med sanger. Men jeg har et lite dikt. Jeg ser deg inn i øynene , du ser på meg tilbake med alvorlige øyne. - Vil du virkelig sier jeg , er du helt sikker. - ja sier du med alvorlig stemme Jeg kaster meg rundt halsen din Du har gjort meg til verdens vakreste kvinne. Glede Planlegging Vakkert pen er du sier jeg ja det er jeg svarer du Jeg må shoppe mer sier jeg. NEI Men dette er dagen jeg har drømt om siden jeg var liten..... Okei jeg gjør som du vil. Glede Planlegging Vakkert Stress Herrigud jeg begynner å bli stresset. Du ser på meg med alvorlige øyne - Slutt med denne detalj planleggingen din. Jeg ser på deg med alvorlige øyne - Jeg kan ikke , jeg er helt hektet nå. Du ser på meg å smiler. - Det er greit vennen min jeg elsker deg Okei jeg er ingen dikter heller men jeg prøvde . Dette er vell litt sjarmernede men veldig dårlig men jeg kjeder meg også hehehehehe
Jens Skrevet 24. oktober 2003 #7 Skrevet 24. oktober 2003 Her på forumet vil brudene aldri stanse Selv om de har vært gift i 20,30, 40 år Gå med kjole og brudevals hver dag danse, Er lykken for enhver som her inne rår! Champagne eller musserende vin, suite, et slott eller camping bil ohhh hei hå Jeg har brudedilla nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå