Gå til innhold

Frank Løke

Anbefalte innlegg

Gjest Glad i reiser
Skrevet

Hva syns dere om at Frank Løke ble kastet ut av troppen og utesteng fra landslaget for gutta?

http://www.handball.no/p1.asp?p=30565

Han har opp gjennom årene gjort mye dumt og brutt reglene flere ganger. Jeg syns det er greit at han ble utestengt, regelbrudd må få konsekvenser!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva syns dere om at Frank Løke ble kastet ut av troppen og utesteng fra landslaget for gutta?

http://www.handball.no/p1.asp?p=30565

Han har opp gjennom årene gjort mye dumt og brutt reglene flere ganger. Jeg syns det er greit at han ble utestengt, regelbrudd må få konsekvenser!

Jeg har delte meninger. Håndballgutta er voksne, og det er mye kalorier i godt øl. Therese Johaug drikker for lite øl, og er tragisk syltynn. Når man trener mye trenger man mye kalorier, og da holder det ikke med vann som drikke. Øl, vin og juice er mye mer kaloririkt.

Den andre meningen er at alkohol og idrett er en ukultur, og bør stoppes fordi fjortiser også blir dratt inn i det.

Endret av I Grosny
Gjest Glad i reiser
Skrevet

Jeg har delte meninger. Håndballgutta er voksne, og det er mye kalorier i godt øl. Therese Johaug drikker for lite øl, og er tragisk syltynn. Når man trener mye trenger man mye kalorier, og da holder det ikke med vann som drikke. Øl, vin og juice er mye mer kaloririkt.

Den andre meningen er at alkohol og idrett er en ukultur, og bør stoppes fordi fjortiser også blir dratt inn i det.

:fnise: Kanskje Johaug må få øl i løypa istede for Cola :)

Joda, det er voksne gutter, men de har jo laget et internt reglement som han har brutt flere ganger. Og en gang må det jo få konsekvenser.

Skrevet

:fnise: Kanskje Johaug må få øl i løypa istede for Cola :)

Joda, det er voksne gutter, men de har jo laget et internt reglement som han har brutt flere ganger. Og en gang må det jo få konsekvenser.

Hvilke Konsekvenser. I og med at Norge var slått ut, så var det ikke farlig å sende han hjem. Men hadde det vært en semifinale, så måtte vi hatt Frank Løke, for å kunne banke Frank Rike, og da er det Norge og de Norske TV-seere som hadde blitt Straffet for Frank sitt ølglass. I så tilfelle er bøtelegging mer hensiktsmessig, eller at han ikke hadde fått noe champagne etterpå.

Gjest Glad i reiser
Skrevet

Hvilke Konsekvenser. I og med at Norge var slått ut, så var det ikke farlig å sende han hjem. Men hadde det vært en semifinale, så måtte vi hatt Frank Løke, for å kunne banke Frank Rike, og da er det Norge og de Norske TV-seere som hadde blitt Straffet for Frank sitt ølglass. I så tilfelle er bøtelegging mer hensiktsmessig, eller at han ikke hadde fått noe champagne etterpå.

Han ble jo utesteng, altså han får ikke spille mer på landslaget mens Robert Hedin er trenger. Det er konsekvensen av det han har gjort opp gjennom årene. Vi har gode strekspille i Myrhol og Sand Koren så tror vi kommer til å klare oss godt uten Løke :)

Skrevet (endret)

Han ble jo utesteng, altså han får ikke spille mer på landslaget mens Robert Hedin er trenger. Det er konsekvensen av det han har gjort opp gjennom årene. Vi har gode strekspille i Myrhol og Sand Koren så tror vi kommer til å klare oss godt uten Løke :)

Jeg er helt uenig. Myrhol og Sand Koren er innmari gode, mens Frank Løke er på sitt beste verdens beste håndballspiller. Et så lite land kan godt droppe verdens beste spiller, men da kan vi bare glemme semifinaler og finaler.

Jeg mener også at en stor forskjell på Norge, Spania, Frankrike og Tyskland er at de store nasjonene har kanskje 100 verdensstjerner hver, mens vi bare har ca 10. Med en gang en god en blir skadet, så må vi fylle opp med en litt dårligere fra benken, mens Spania og dem kan putte på en som er ca like god.

Så her går prinsipper, og makthåndhevelse foran kampen om topp-plasseringer. Jeg synes egentlig det er litt dårlig gjort mot de andre gutta på laget å ekskludere en medaljesjanse.

Jeg forstår at det reageres på øl og regelbrudd. Men som sagt, å straffe Norge og landslaget med å frata oss verdens beste håndballspiller fordi han har drukket øl, det liker jeg ikke.

Endret av I Grosny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...