Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en kompis diskuterte i dag,vitsen med å være på facebook. Jeg vurdrerer å slette min profil... men er usikker . Han mente jeg kom til å angre. Men hva går man egentlig glipp av? noen som har bra argument FOR å beholde profilen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke greia med folk som gjør det å slette seg fra Facebook til en stor greie. Slett deg hvis du ikke vil være medlem, la være hvis du vil være medlem. Er ikke verre enn det.

Skrevet (endret)

Klarer du ikke tenke deg frem til vitsen med å ha Facebook på egenhånd? Sukk.

1. - Holde kontakt med bekjente.
  2. - Planlegge sammenkomster på en organisert og grei måte.
  3. - Ha et sted å chatte med alle sine venner/bekjente istedenfor å måtte grave etter mailadressen deres for MSN eller skype-IDen for Skype.
  4. - Dele bilder fra sammenkomster og lignende om så skulle være av interesse.
  5. - Et sted å fortelle andre om den fantastiske dagen din.
  6. - Man kan spille der.

Gi meg noen gode argumenter MOT å beholde kontoen?

Endret av Klatt
Skrevet

Jeg greier meg fint uten Facebook, selv om jeg har konto. Er nesten aldri innpå der og glemmer rett og slett at jeg har bruker. Men det avhenger litt av hva slags sosial status en har. Har en mange venner, så hadde det vært kjekt å ha en facebook side der en kan ha kontakt med alle samtidig. Mens om en ikke har så mange venner og bekjentskap, så er det ikke så viktig. Da kan en holde kontakten på andre sett.

Skrevet

Bare å deaktivere den det.

Har hverken for eller mot argumenter.

Skrevet

Har personlig ikke så mange nære venner selv, men jeg syntes det er mye greiere å kunne invitere til selskap/besøk og lignende gjennom Facebook fremfor å ta en telefon til alle sammen.

Scenario: Du vil ha noen venner over. Etter å ha invitert alle sammen, finner du ut at du må utsette besøkstida av diverse grunner.

Med Facebook: Man lager en hemmelig event og inviterer alle vennene sine. Der finner de all informasjon om klokkeslett og sted og whatnot. Evt ringer man til dem som ikke svarer på invitasjonen. Når du finner ut at du må utsette det, forandrer du bare tiden på eventen. Hver eneste av deltakerne vil da få en beskjed på Facebook om at hendelsen er utsatt.

Uten: Du ringer til alle vennene dine, en og en, og informerer om sted og klokkeslett. Dette er tidkrevende og det er langt fra alle som svarer på telefon med en gang. Du må kanskje ringe flere ganger for å få kontakt med noen av dem. Etter å ha invitert alle sammen, må du nok en gang ringe til dem for å informere om at besøket må utsettes.

Ugh. Facebook har gjort livet mitt lettere.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg og en kompis diskuterte i dag,vitsen med å være på facebook. Jeg vurdrerer å slette min profil... men er usikker . Han mente jeg kom til å angre. Men hva går man egentlig glipp av? noen som har bra argument FOR å beholde profilen?

Nei... Men utallige grunner for å holde seg langt vekke fra tullet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...