Gå til innhold

Litt forvirret etter date

trinvill

Anbefalte innlegg

Jeg har litt sammen inntrykk som brutal_mann.

For det meste får jeg inntrykk av at de er der inne for å få bekreftelse, å ikke for å finne en partner.

Nå har ikke jeg skrevet til veldig mange på sånne sider, og når jeg først skriver med noen så holder jeg meg til 1 om gangen, så mitt synspunkt er ikke noe annet enn en liten observasjon jeg har gjort meg.

Det skal selvfølgelig nevnes at det finnes flotte jenter også, og når jeg kommer over sånne holder jeg gjerne kontakt, enten det begynner å blomstre følelser eller ikke. Man skal spare på gode mennesker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I sum så ja. Miljøet på nettdatingsider er preget av kvinner som lider av prinsessesyndromet og av promiskuøse kvinner. I betydelig større grad enn ute i resten av verden. Så å finne ei fornuftig, lojal og jordnære kvinne via nettdating er betraktelig verre enn ved å prøve å sjekke opp tilfeldige kvinner på busstopp.

Hmm... har inntrykk av at halve Norge har funnet partneren sin på nett,at det er den vanligste måten å møtes på og at det er jeg som er litt rar fordi jeg ikke er på den kanalen. Jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hmm... har inntrykk av at halve Norge har funnet partneren sin på nett,at det er den vanligste måten å møtes på og at det er jeg som er litt rar fordi jeg ikke er på den kanalen. Jaja

Det er så lang fra sannheten som du kan komme... Jeg vil også anta at nesten alle de som finner noen på nett finner vedkommende andre steder enn på datingtjenester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...