Haustlauv Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Ja, som overskriften sier - hvor viktig er det for gutter å komme? Jeg har flere ganger vært med på (oftest i fylla) å ha sex med en gutt, og så bare slutter vi etter hvert, selv om ingen av oss har kommet. For min del har det vært bra uansett, men hva synes gutter om dette?
Gjest caramiacaramella Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Jeg snakket med han jeg holder på med om dette her om dagen - jeg føler han er så utrolig fokusert på orgasme. Det blir nesten som et race for å komme, og jeg synes det tar bort ifra opplevelsen. Jeg synes sex er utrolig deilig uten å få orgasme også, men han synes orgasme er et must hver gang. Vi snakket om dette og han sa at for menn(eller for ham iallfall) ligger liksom orgasmen rett der hele tiden og dersom vi skulle gi oss før han fikk komme, ville han blitt ganske frustrert siden det var så nærme liksom. De fleste andre gutter jeg har holdt på meg syntes også det var veldig viktig å avslutte. Men det er nok litt annerledes når man har drukket - da kan det jo både være vanskeligere for gutter å komme, og man har kanskje mindre konsentrasjonsevne, i tillegg til å være litt full og søvnig:)
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Ikke sånn kjempeviktig. Opplever selv at det i fylla kan være vanskelig å både få utløsning og orgasme. Uten tvil ett følge av nedsatt følsomhet som følge av alkoholen. Så lenge begge er fornøyd med innsatsen er det greit for meg. Kan alltids ta igjen en annen gang man ikke har rørt alkohol.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Hvis man har sex så er jo poenget at man skal komme? Ellers blir det jo meningsløst å ha sex? 2
Gjest HunterLady Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 Kan kun snakke ut fra egne erfaringer, og de tilsier at det er svært viktig. Det er viktig for min del også, men siden jeg har vanskeligere for å komme enn mannen min, så godtar jeg av og til at det ikke skjer. Men innimellom er jeg så himla kåt at jeg må få orgasme, og da tar jeg sakene i egne hender. Man er jo alle ansvarlige selv, for å få utløsning.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #6 Skrevet 30. januar 2011 Hvis man har sex så er jo poenget at man skal komme? Ellers blir det jo meningsløst å ha sex? Greit nok. Men verken menn eller kvinner kan komme på kommando. Slik sett må man regne med at en selv eller den andre parten ikke alltid kommer, uten at det er noen krise.
Stefan Skrevet 30. januar 2011 #7 Skrevet 30. januar 2011 Jeg ser ikke på det som en nødvendighet. Av og til er jeg tregere enn andre ganger, og da kan det bli slitsomt. Kan ha god sex selvom jeg ikke kommer.
Gjest Gorgonzola Skrevet 30. januar 2011 #8 Skrevet 30. januar 2011 Jeg ser ikke på det som en nødvendighet. Av og til er jeg tregere enn andre ganger, og da kan det bli slitsomt. Kan ha god sex selvom jeg ikke kommer. Enig i denne. Problemet er vel heller at kvinner har en lei tendens til å problematisere og dramatisere manglende mannlig orgasme (det er nemlig det det er, ikke bare utløsning) ut av proposjoner. Det betyr at vi gutta ofte gjør det vi kan for å komme så slipper vi et diskusjonshelvete etterpå :gjeiper: 3
Gjest brutal_mann Skrevet 30. januar 2011 #9 Skrevet 30. januar 2011 Ja, som overskriften sier - hvor viktig er det for gutter å komme? Jeg har flere ganger vært med på (oftest i fylla) å ha sex med en gutt, og så bare slutter vi etter hvert, selv om ingen av oss har kommet. For min del har det vært bra uansett, men hva synes gutter om dette? Så lenge hun driter i å gnåle om hvorfor en ikke kom så er det helt greit. Gnåler hun så får en ikke lyst til å pule mer senere... Det kommer nok som et sjokk på de fleste kvinner, men menn kan ha veldig god sex uten å tømme seg.
Gjest Katten. Skrevet 31. januar 2011 #10 Skrevet 31. januar 2011 Man kan ha god sex uten orgasme, og dårlig sex med orgasme. 4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2011 #11 Skrevet 31. januar 2011 Jenter/damer, rekk hånda i været den som har hatt sex uten å få orgasme. Tror dere det er så mye forskjellig for oss menn? Neppe Vi er faktisk mennesker og ikke maskiner.
Gjest Gorgonzola Skrevet 31. januar 2011 #12 Skrevet 31. januar 2011 (endret) Jenter/damer, rekk hånda i været den som har hatt sex uten å få orgasme. Tror dere det er så mye forskjellig for oss menn? Neppe Vi er faktisk mennesker og ikke maskiner. Nå må ikke du komme busende inn å avlive myter som gjør det verre for kvinner i forhold til å opprettholde posisjoner innenfor stakkarsliggjøring, problematisering, offer, forståelse, det å bli tatt hensyn til og behandles med silkehansker. Skjerpings! Endret 31. januar 2011 av Gorgonzola
Havbris Skrevet 31. januar 2011 #13 Skrevet 31. januar 2011 Nå må ikke du komme busende inn å avlive myter som gjør det verr for kvinner i forhold til å opprettholde posisjoner innenfor stakkarsliggjøring, problematisering, offer, forståelse, det å bli tatt hensyn til og behandles med silkehansker. Skjerpings! Ble det dobbel dose tran idag?
Gjest Gorgonzola Skrevet 31. januar 2011 #14 Skrevet 31. januar 2011 Ble det dobbel dose tran idag? He-he, en liten surferunde på KG gir mer boost en doble og triple doser med Tran, RedBull eller hva det enn måtte være
Havbris Skrevet 31. januar 2011 #15 Skrevet 31. januar 2011 (endret) He-he, en liten surferunde på KG gir mer boost en doble og triple doser med Tran, RedBull eller hva det enn måtte være Nytt begrep: KG booster Burde vært en smiley for den. Endret 31. januar 2011 av Havbris
Mr.P Skrevet 3. februar 2011 #16 Skrevet 3. februar 2011 Sex uten og komme kan være meget bra det også. men er jo et høydepunkt som man misser. men hvis man ikke skal komme. da er det best hvis man er litt beruset, og kan drive på i timesvis. for kun å fokusere på at dama skal få en kraftig eller flere orgasmer.
Gjest Tonje Skrevet 3. februar 2011 #17 Skrevet 3. februar 2011 han sa at for menn(eller for ham iallfall) ligger liksom orgasmen rett der hele tiden og dersom vi skulle gi oss før han fikk komme, ville han blitt ganske frustrert siden det var så nærme liksom. Jeg synes også at sex er godt uansett, men blir noen ganger jævlig frustrert hvis vi avslutter før jeg kommer. Virker som at så lenge gutta kommer, er de fornøyd, som om de tror det er helt ok for jenter å ikke komme. Jeg har sagt ganske rett ut at jeg ikke alltid vil ha sex hvis det ikke varer så begge tilfredsstilles.
Gjest En mann Skrevet 4. februar 2011 #18 Skrevet 4. februar 2011 Det kommer ann på sitvasjonen. Er det ved første runden, og ikke får utløsning er det et nederlag. Har man holdt på en time eller 2, er det inget must for de fleste. Men det er himmelsk orgamse når det kommer da.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 6. februar 2011 #19 Skrevet 6. februar 2011 Jeg er helt avhengig av orgasme når jeg har sex, må jeg bare ha orgasme, kroppen min krever å få orgasme. Gjelder både når jeg har sex med meg selv, eller med en partner! Men jeg er ikke sånn egoistisk, jeg overser ikke partneren min og lar alltid hun eller han få så mange orgasmer de orker:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå