Glynis Skrevet 30. januar 2011 #21 Skrevet 30. januar 2011 Forsentkomminger, misforståelser, etc... Ja? ts. Du merket ikke noe til dette før du fant ut at de røykte hasj? For hvis det var mye forseintkomminger og misforståelser generelt burde jo sjefen ta tak i det, uavhengig av hasjrøyking. 1
Frk. Fie Skrevet 30. januar 2011 #22 Skrevet 30. januar 2011 Huff, denne er kjip. Nå som du har observert at de røyker privat, og samtidig har begrunnet hvorfor du mistenker at de er ruspåvirka på jobb mener jeg du er nødt til å ta det opp på en eller annen måte. I helsesektoren har man pasientansvar, i verste fall går røykinga ut over disse. I tillegge er det et illegalt rusmiddel, man kan like det eller ei, men det er ikke sammenlignbart med alkoholfylla av flere grunner. Hva med å ta problemstillinga opp med HMS-ansavrlig hos dere? Krev anonymitet (og sjekk om det er mulig å være anonym - mener det er rom for det), fortell som du gjør her uten å nevne navn. At sjefen blir irritert på deg fordi h*n for noe å rydde opp i har jeg liten tro på. Håper virkelig du har en mer dugelig sjef enn som så. Lykke til 2
Berentsens Skrevet 31. januar 2011 #23 Skrevet 31. januar 2011 Du bør absolutt melde fra om dette. Jeg regner med at du har muligheten til å være anonym når du melder fra om dette. Det er viktig at slike ting kommer fram. Det er ikke bra at personer i helsesektoren bruker ulovlige substanser. Det skader deres profesjonalitet. 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2011 #24 Skrevet 31. januar 2011 Du merket ikke noe til dette før du fant ut at de røykte hasj? For hvis det var mye forseintkomminger og misforståelser generelt burde jo sjefen ta tak i det, uavhengig av hasjrøyking. Jo, jeg syns de var late, sløve og tok veldig lett på jobben. Når jeg fant ut at de røykte, så tenkte jeg: aha! 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2011 #25 Skrevet 31. januar 2011 Du bør absolutt melde fra om dette. Jeg regner med at du har muligheten til å være anonym når du melder fra om dette. Det er viktig at slike ting kommer fram. Det er ikke bra at personer i helsesektoren bruker ulovlige substanser. Det skader deres profesjonalitet. Ja, enig, og pasientene, og selve ryktet... alt ødelegges hvis det kommer ut... det kan fort skje hvis de f.eks er på en fest og blir tatt i en rassia. for man må ha plettfri vandel på denne jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå