AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Jeg har hatt mine største matopplevelser på Palace Grill opp gjennom årene, og vi planlegger en ny tur snart sammen med et vennepar. Det er alltid litt stress at man ikke kan bestille bord, og at man derfor risikerer bomtur. Noen som har erfaring fra hvor tidlig man må være ute for å få et bord til 4 en fredag eller lørdag...? Elisabeth
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Jeg har hatt mine største matopplevelser på Palace Grill opp gjennom årene, og vi planlegger en ny tur snart sammen med et vennepar. Det er alltid litt stress at man ikke kan bestille bord, og at man derfor risikerer bomtur. Noen som har erfaring fra hvor tidlig man må være ute for å få et bord til 4 en fredag eller lørdag...? Elisabeth Henger meg på denne!! Noen med erfaringer/kunnskap?
Fresi Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Jeg har vært der kl 17-18, tror jeg. Jeg mener å huske at de åpner kl 17? Litt skummelt siden man blir sittende i baren og drikke mens man venter på bord, for så å tylle i seg vinmeny til ti retter. Hvis man er der senere enn kl 18 tror jeg man skal ha veldig flaks for å få bord.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 Jeg har vært der kl 17-18, tror jeg. Jeg mener å huske at de åpner kl 17? Litt skummelt siden man blir sittende i baren og drikke mens man venter på bord, for så å tylle i seg vinmeny til ti retter. Hvis man er der senere enn kl 18 tror jeg man skal ha veldig flaks for å få bord. Takk for svar! Da må vi nok satse på å være der når de åpner....! Elisabeth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå