Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken selvbruning er den beste du har prøvd? Altså en man ikke blir oransje av, og som lukter ok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Dove sin.

Skrevet

Er veldig fornøyd med St.Tropez Bronzing mousse. Blir ikke oransj og lukter ikke så veldig piss slik som andre selvbrunere eg har prøvd :)

Anbefales :D

Skrevet

Jeg liker best Id faux tan, og fakebake sin krem. Ingen av de blir oransje, og Id sin lukter faktisk litt mandel. Lukten på fakebake er ganske lik st.tropez sin syns jeg :) Lukter selvbruning, men du dør ikke liksom :P

Skrevet

Jeg liker best Id faux tan, og fakebake sin krem. Ingen av de blir oransje, og Id sin lukter faktisk litt mandel. Lukten på fakebake er ganske lik st.tropez sin syns jeg :) Lukter selvbruning, men du dør ikke liksom :P

Skrevet

Skrevet

Har noen prøvd Xen-tan?

Skrevet

Har noen prøvd Xen-tan?

Jeg har, og er ganske fornøyd. :) Selvbruning blir selvbruning for meg uansett. Vanskelig å få det helt jevnt.

Skrevet

Jeg har, og er ganske fornøyd. :) Selvbruning blir selvbruning for meg uansett. Vanskelig å få det helt jevnt.

Har aldri klart å få det jevnt. Så selvbruning har jeg gitt opp for lenge siden...Da er det vel bedre med spray tan vil jeg tro. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...