Gå til innhold

Lange ullstrømper til å kombinere med hofteholdere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av meg fant noen flotte, lange og tynne ullstrømper i skapet som nådde henne godt opp på låret, så hun kunne kombinere de med hofteholdere. Problemet var at hun ikke ante når og hvor hun hadde kjøpt dem!. Jeg har veldig lyst på slike ullstrømper siden vanlige strømper blir for kaldt på vinterstid og strømpebukse (som er det jeg har brukt mest av til nå) ikke er like behagelig. Jeg ønsker å ha strømper jeg kan bruke til "vanlig", når jeg går med kjole eller skjørt tl hverdags.

Noen som har sett så høye ullstrømper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, på INDISKA i karl johan gata i oslo faktisk.

Ja, der de selger puter, gardiner og slikt, opp den lille trappa har de klesforetning, ned trappa har de innbo og slikt.

Skrevet

Ohh, jeg er ikke i Oslo :kjefte: Nesten så det frister å spørre en kompis om han kan kjøpe til meg ;) Får ta turen innom Indiska i Åsane og spørre om de har lange ullstrømper der også.

Takk for hjelp!

Skrevet

Håper de har, det var i allefall kjempeflotte strømper i fin tykk ull.

Lykke til :)

Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg har noen fra Cubus, men da jeg prøvde å feste dem med hofteholderen min revna den ene der jeg skulle feste hofteholderen. Spørs om de var av dårlig kvalitet :vetikke:

Jeg ser etter noen nye selv, så kanskje jeg skal ta meg en tur til Indiska? Hva var forresten prisen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...