Gå til innhold

Vår sexdrift

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Jeg og samboeren min har vært sammen i 4 år og bodd sammen de siste 2,5 årene. Saken er slik at jeg har høy sexdrift og kan tenke meg sex flere ganger i uken. Han vil nesten ikke ha sex og er fornøyd når det skjer en gang i måneden. Han har heller ikke en stressende jobb. Ikke tar han intiativ, ikke vil han gjøre oralsex og jeg skal helst ligge på ryggen med beina spredt slik at han kan gjøre det han vil. Som dere sikkert forstår er det utrolig frustrerene å ikke kunne dekke sexbehovet sitt. Jeg får dårligere og dårligere selvtillit når jeg konstant blir avvist.

Han er også noen ganger frekk i "kjeften" slik vi sier her jeg er fra. En dag han viste intiativ til sex, hadde jeg jobbet i 12 timer og hadde store ryggsmerter den dagen så jeg sa naturligvis nei. Neste gang jeg prøvdte meg på han, klikket det for han og han sa: "Nei for du avviste meg og da vil jeg ikke". For å si det sånn så har jeg avvist han 1, ikke tull en gang, 1 gang mens vi har vært sammen disse 4 årene. Jeg har aldri vært så såret i hele mitt liv noen gang!

Hva ville du ha gjort i min situasjon? Vi passer bra ellers men jeg synes ikke det er helt 100% nok. Jeg er redd at når jeg blir eldre/blir gravid/får unge eller noe at min sexlyst minsker og hans øker og da han evnt blir utro. Han var psykisk utro som det kalles for et par år siden og er redd han forsatt har kontakt med henne.

Jeg er jo glad i han osv men vet ikke om det er nok. For å si det slik, det tok han 2 år etter vi ble sammen for han å si at han elsket meg. Og det var etter jeg gav han en ny sjangs da jeg fant ut han var "utro". Den dag i dag tror jeg enda ikke på det og han har heller ikke sagt det så mye etter den gang heller.

Jeg er 21 og han er 31 hvis det spiller en rolle.

Lang tekst her nå, men måtte få det ut. Hva tenker dere?

Endret av constance
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at problemet deres ikke er ulik sexlyst, men en hel rekke andre ting - blant annet at han tydeligvis har et seriøst kontrollbehov (du skal ligge stille og tilgjengelig under sex OG han "hevner seg" med å nekte sex etter at du har avvist ham).

Jeg syns ikke det virker så kjempstas ellers heller, når han har vært utro og ikke har klart å marke seg til å si at han elsker deg før etter to år.

Jeg hadde nok tatt en skikkelig tankerunde med meg selv - lagd en god gammeldags pro/con-liste og deretter tatt konsekvensen av den og enten tatt tak og forlangt at dere søkte hjelp med forholdet (samlivsterapeut) eller pakket sammen og flyttet.

Gjest brutal_mann
Skrevet

At du må avslutte forholdet og finne deg en likeverdig partner.

Skrevet

Sign.

Skrevet

Hva han skriver.

Høres absolutt ikke som dere er noen god match, så kanskje på tide å se seg om etter en annen.

Skrevet

Høres ikke ut som en god match dette her. Sexlyst kan selvfølgelig gå opp og ned i forhold som har vart en stund - men det høres jo ikke ut som hverken kvalitet eller kvantitet tilfredsstiller deg. Det er sikkert på tide med en skikkelig prat om dere to - forholdet, fremtiden, forventninger etc.

Du må iallefall snakke med ham om sexlivet. Er han virkelig fornøyd slik det er nå?

Skrevet

Har man ikke samme behov så er det bare å drite i det. Rett og slett. Det er lite annet som byr på mer hodepine enn nettopp dét der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...