Gå til innhold

Ambassadebryllup i Roma?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det ser ut som det kan bli bryllup på meg (eh....oss ;-) i Roma i vinter!!!!

Er det noen her som har gifta seg på ambassaden der, og har tips om blomster/hotell etc. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke peiling, ville bare si at det høres romantisk ut......

Skrevet

Det er noen her inne som vet om en norsk kvinne som jobber som bryllupsarrangør der nede, hvis du søker litt finner du kanskje en tråd om det.

Ellers får dere sikkert noen tips på ambassaden, hør med hotellet eller spør pent om noen på reisebyrået kan trekke i sine tråder for å hjelpe dere.

Blir sikkert en flott opplevelse! Roma er skjønn!!!

Fru Nitha

Skrevet

Skal dnakke med svigermor i morgen jeg, hun giftet seg der!

Skrevet

Eg har eigentleg ikkje så mykje å bidra med, men eg veit at då tanta mi gifta seg i Roma for ein del år sidan, så var dei på ein restaurant som heiter La Cisterna. Eg har og vore der ein gong seinare, og dei har berre heilt fantastisk god mat!! Det går for å vera den eldste restauranten i Roma, og det er veldig fin stemning der og. Her er litt info eg fann om restauranten på ei internettside:

LA CISTERNA

phone: 06-581-2543  Italian, In Trastevere, M

Via della Cisterna 13

Cuisine Type: Roman  Reservations recommended;Prices: Main courses $10-$16; Hours: Mon-Sat 7pm-1:30am  Credit Cards: AE, DC, MC, V