Gå til innhold

Ambassadebryllup i Roma?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det ser ut som det kan bli bryllup på meg (eh....oss ;-) i Roma i vinter!!!!

Er det noen her som har gifta seg på ambassaden der, og har tips om blomster/hotell etc. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke peiling, ville bare si at det høres romantisk ut......

Skrevet

Det er noen her inne som vet om en norsk kvinne som jobber som bryllupsarrangør der nede, hvis du søker litt finner du kanskje en tråd om det.

Ellers får dere sikkert noen tips på ambassaden, hør med hotellet eller spør pent om noen på reisebyrået kan trekke i sine tråder for å hjelpe dere.

Blir sikkert en flott opplevelse! Roma er skjønn!!!

Fru Nitha

Skrevet

Skal dnakke med svigermor i morgen jeg, hun giftet seg der!

Skrevet

Eg har eigentleg ikkje så mykje å bidra med, men eg veit at då tanta mi gifta seg i Roma for ein del år sidan, så var dei på ein restaurant som heiter La Cisterna. Eg har og vore der ein gong seinare, og dei har berre heilt fantastisk god mat!! Det går for å vera den eldste restauranten i Roma, og det er veldig fin stemning der og. Her er litt info eg fann om restauranten på ei internettside:

LA CISTERNA

phone: 06-581-2543  Italian, In Trastevere, M

Via della Cisterna 13

Cuisine Type: Roman  Reservations recommended;Prices: Main courses $10-$16; Hours: Mon-Sat 7pm-1:30am  Credit Cards: AE, DC, MC, V

If you'd like traditional home cooking based on the best regional ingredients, head here. La Cisterna, named for an ancient well from imperial times discovered in the cellar, lies deep in the heart of Trastevere. For more than 75 years it has been run by the wonderful Simmi family. In good weather you can dine at sidewalk tables. If it's rainy or cold you'll be in rooms decorated with murals. In summer you can inspect the antipasti right out on the street before going in. From the ovens emerge Roman-style suckling lamb that's amazingly tender and seasoned with fresh herbs and virgin olive oil. The fiery hot rigatoni all'amatriciana is served with red-hot peppers, or you may decide on another delectable pasta dish, papalini romana, wide noodles flavored with prosciutto, cheese, and eggs. The shrimp is grilled to perfection, and you can rely on the chef selecting an array of fresh fish for dishes like flaky sea bass baked with fresh herbs.

Skrevet

Så vidt jeg vet er det 2 års ventetid for å gifte seg på ambassaden i Roma....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...