Gå til innhold

Til dere som strikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva pynter dere strikketøyet med?

Trenger noen forslag da jeg ikke kan hekle...

I tillegg så lurer jeg på hvilke strikkeblogger dere følger med på? Kunne vært gøy å følge med på noen nye... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier ikke pyntestrikketøyet, men husket jeg sydde på noen kirsebær og hjerter, på en svart lue, ved å bruke korsting(tror jeg). Dette går selvfølgelig bare hvis du ikke kan se innsiden av strikketøyet, for en side vil være kjempestygg.

Ellers kan du jo dekorere med forskjellige strikkemønster:)Kjenner ingen desverre, har bare nylig begynt å strikke igjen X)

Skrevet

Heklede blomster, heklede kanter, maskesting, pyntesting, kapper, perler, hullrader, pålimt dekor osv.

Personlig syns jeg less is more, en heklet kant i kontrastfarge kan løfte strikketøyet flere hakk!

Gjest Tsunade
Skrevet

Siden du, Mariell5, i likhet med meg ikke kan hekle, foreslår jeg strikkede blonder!

Jeg har pyntet flere plagg med strikkede blondekanter, det ble kjempeflott, syntes jeg. Ser ut som fine kniplinger. :)

Følger ikke med på noen strikkeblogg, men henter inspirasjon litt her & der: ukeblader, strikkebøker, ferdige plagg.

Skrevet

Siden du, Mariell5, i likhet med meg ikke kan hekle, foreslår jeg strikkede blonder!

Jeg har pyntet flere plagg med strikkede blondekanter, det ble kjempeflott, syntes jeg. Ser ut som fine kniplinger. :)

Følger ikke med på noen strikkeblogg, men henter inspirasjon litt her & der: ukeblader, strikkebøker, ferdige plagg.

Strikkede blondekanter? :) Hørtes spennende ut :) Finnes det noe oppskrift på dette?

Er det noen som har oppskrift på strikkede hjerter? :S

Skrevet

Flere??? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...