AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Jeg må si at jeg er litt imponert av denne jenta. Når jeg hørte at hun og broren hadde begynt å jobbe selv trodde jeg det bare var pappa Will Smith som sto bak alt og at det sikker ikke kom til å bli særlig suksess, men jeg tok feil. Willow er jo helt rå. Bare tenk framtiden hun kommer til å ha i musikk bransjen. http://www.youtube.com/watch?v=o5mKAgb5px0
Chiyo Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Awsome! Jeg får lyst til å danse av denne musikken. Man kan lære koreografien på youtube. Hun ligner veldig på Will Smith. Hehe kult da at Will og Jada har en gutt og en jente som heter Jayden og Willow.
Gjest Dainty Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Jeg kjenner jeg får litt vondt av disse barna, og blir svært skeptisk til foreldrene.. 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Hun er dyktigere enn en gjennomsnittlig unge, men heller ikke mer enn det etter min mening. Jeg husker ikke hvem det var, men noen omtalte henne som "den nye Michael Jackson"... må innrømme at jeg reagerte da jeg leste det. Hun er flinkere enn de ungene jeg kjenner på hennes alder, men hun er langt fra å være noen ny Michael Jackson.
Chiyo Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 Jeg mener man er dyktig på hver sin måte. Okay så hun er ingen Michael Jackson... Hun lager sitt eget rykte. Jeg har faktisk hørt at hun skrev denne sangen selv. Jeg vet ikke om det er sant da.
Gjest Dainty Skrevet 30. januar 2011 #6 Skrevet 30. januar 2011 Jeg mener man er dyktig på hver sin måte. Okay så hun er ingen Michael Jackson... Hun lager sitt eget rykte. Jeg har faktisk hørt at hun skrev denne sangen selv. Jeg vet ikke om det er sant da. Foreldrene lager ryktet hennes, er jeg redd. Noen skulle fortalt disse foreldrene noen alvorsord, men sunn fornuft er nok en mangelvare i Hollywood. For en sinnsyk verden å frivillig sende tiåringen sin ut i. 2
Katana Skrevet 30. januar 2011 #7 Skrevet 30. januar 2011 Foreldrene lager ryktet hennes, er jeg redd. Noen skulle fortalt disse foreldrene noen alvorsord, men sunn fornuft er nok en mangelvare i Hollywood. For en sinnsyk verden å frivillig sende tiåringen sin ut i. Signerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå