Rosalie Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Vi skal til syd-Frankrike/franske riviera i et par uker i sommer, og lurer i den forbindelse på om folk har tips til hvilke steder man bør dra til utenom de typiske Nice/Monte Carlo, til perler av overnattingssteder, til ting man bare må få med seg. Vi kommer til å leie bil, så avstander spiller ikke særlig rolle?
liliana_sun Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Prøv å få med dere en dag eller to i Avignon!!! Der er det teater festival i fire uker i strekk, og det er alltid mye å se på. Gjøglere, dansere og sangere som opptrer i gatene hele dagen og kvelden. Fantastisk opplevelse. Har vært der et par ganger og feiret 14. juli også, da slokker de nesten alt lys i byen og sender opp et fantastisk fyrverkeri.
Lune Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 Jeg hadde kansje dratt til Korsika, 2.5t med speedboat fra Nice og det er HELT fantastisk der! Ellers liker jeg meg godt i Antibes, Villafrance og Cannes.
Rosalie Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2011 Oj, denne var gammel! Korsika har vi vært på ferie, og reiser nok tilbake, men neppe i sommer. Vi har utvidet området vårt noe, og tips til nord-Italia kommer også godt med. Alle tips noteres, altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå