AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Jeg bruker å slette loggen min ca. hver uke. Jeg gjorde det i går, men får fremdeles opp deler av loggen når jeg skriver inn på adressefeltet. Plutselig popper det opp adresser til sider som jeg ikke har besøkt på flere uker. Hva skyldes dette? F.eks. det er to uker siden jeg besøkte en viss blogg. I går slettet jeg hele loggen. I dag, når jeg skriver inn "lag" på adressefeltet, så kommer altså hele adressen til denne bloggen opp, som forslag til side. Bloggen er ikke lagret som favoritt.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Ikke noe mer mystisk enn at du tydeligvis ikke har fått slettet hele loggen. Forsøk igjen. Eller fortell oss hva du gjør (klikke her og der) og hvilken nettleser du bruker.
cardigan Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 trur du skal kunne gå innpå noen innstillinger der du velger hver som blir sletter når du sletter loggen. kan desverre ikke hjelpe deg med hvilkne, men jeg har gjort det engang selv
Amable Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Ikke helt sikker, men selv om du har slettet loggen vil fortsatt nettleseren din foreslå nettsted. Har også opplevd små glipp i dette, men hvis du laster ned "CrapCleaner" vil denne fjerne alt dritt.
fruBeist Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 Selv om du sletter loggen, så slettes ikke adresselinja. Men det er bare å trykke "del" når den adressa du vil ha sletta er markert. I alle fall om du bruker Firefox.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #6 Skrevet 30. januar 2011 Jeg mener i alle fall at adresselinjen og loggen har blitt slettet tidligere når jeg har slettet loggen.
fruBeist Skrevet 30. januar 2011 #7 Skrevet 30. januar 2011 Jeg skal ikke si det for sikkert, men på min pc henger ikke logg og adresselinja sammen på den måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå