Sweetpea25 Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Hei! Jeg har bare handlet på Ebay et par ganger tidligere, men forleden dag "kjøpte" jeg noen sminkekoster, øyenskygge osv... Da jeg skulle betale var det noe feil, fikk bare ei feilmelding, også stod det noe om paypal... Nå har jeg fått "ørten" mailer fra selger, med påminnelse om at jeg må betale snart.. Men er ekstremt dårlig i engelsk, så vet ikke hvordan jeg skal få løst dette.. Det er vel tryggest å betale gjennom paypal, og ikke direkte til selger også, så...! Så, er det man "kjøper" bindende, eller kan jeg bare se bort fra mailene, og heller kjøpe de en dag senere, når noen kan hjelpe meg?
Gjest Armule Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Du får bare fortelle at du har problemer med paypal (antar du har det) og si at du betaler så fort det er fikset.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Kjøpene er "bindende". Det vil si, profilen din vil få negativ karakter, i verste fall bli stengt (hvis du ikke har mange gode karakterer fra før). Politiet vil ikke komme og banke på døren din altså Men paypal er tryggeste måten å ordne det på ja. Aldri direkte... Hva er det for problem du får med paypal?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Selvfølgelig er det bindende. Det står også i reglene til eBay, som du stregt tatt burde ha satt deg inn i før du begynte å handle. Men gjort er gjort - hvis du sliter med å forstå mailene du får kan du jo be noen du kjenner om hjelp til å oversette og forfatte et svar, eventuelt kan du jo spørre her på KG?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå