Roxie-Malone Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Var på kino i tidligere i kveld med kjæresten og så The Tourist, med Johnny Depp og Angelina Jolie. Fy fillern for noe møkk! Vurderte faktisk å forlate kinosalen. Tørre replikker og ren kjedsomhet i seg selv. Noen flere som har sett filmen? Hva synes dere?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Syntes den var helt grei, selv om det ble litt for mye Angelina som vrikker avgårde mens alle menn i nærheten snur seg og glor.
herpassion Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Helt enig.. Gikk ikke opp til forventningene i det hele tatt... =P
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Dårligeste filmen jeg har sett på lenge. Finnes ikke plott jo.
The Kitten Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 Jeg satt for det meste og fokuserte på at Johnny Depp var mye kjekkere før.
Purple Basil Skrevet 30. januar 2011 #6 Skrevet 30. januar 2011 Jeg likte den jeg:) Helt grei underholdningsfilm
Gjest Linda sofie Skrevet 30. januar 2011 #7 Skrevet 30. januar 2011 Jeg satt for det meste og fokuserte på at Johnny Depp var mye kjekkere før. Filmen var helt grei liksom. Samme gjorde jeg med Angelina. Ikke missforstå hun er en flott kvinne men synes hun var penere før.
YouJewel Skrevet 30. januar 2011 #8 Skrevet 30. januar 2011 (endret) Synes den var ganske bra. Liker Angelinas vrikking da og ikke minst kjolene. Endret 30. januar 2011 av YouJewel
The Kitten Skrevet 30. januar 2011 #9 Skrevet 30. januar 2011 Filmen var helt grei liksom. Samme gjorde jeg med Angelina. Ikke missforstå hun er en flott kvinne men synes hun var penere før. Jeg har aldri synes at hun er så flott egentlig. Synes faktisk munnen hennes er litt rar. 2
Guriane Skrevet 30. januar 2011 #10 Skrevet 30. januar 2011 Synes filmen var helt ok egentlig. Men det virket som den var litt sånn "veien blir til mens man går". Jeg skjønte ærlig talt ikke slutten. Og det virket mest som om det var tilfeldig at den fikk den slutten den fikk. Trodde også at Depp og Jolie sammen skulle gjøre det bra, men de hadde jo null kjemi Og hva skjer med Angelina og vrikking og at alle menn snur seg så snart hun kommer inn i rommet. Det er jo ikke oppbrukt..
Gjest Valiant Skrevet 30. januar 2011 #11 Skrevet 30. januar 2011 Jeg kommer aldri til og se den filmen.
Wonders Skrevet 7. februar 2011 #13 Skrevet 7. februar 2011 hun angelina burde bli byttet ut med... hvem som helst. Den var litt slikk egentlig.
LilleMink Skrevet 12. februar 2011 #14 Skrevet 12. februar 2011 Angelina minnet meg for mye om robot-dama i "Mars attacks". Hva med å få et annet ansiktsutrykk og ikke svinse og svanse frem og tilbake i gatene? Småteit historie, men Johnny Depp var kjekk da
hilli Skrevet 17. februar 2011 #15 Skrevet 17. februar 2011 Jeg ser gjerne alt med Johhny Depp, man Angelina er jeg ikke overbegeistret for. Siste filmen jeg så med henne var Salt der hun hadde verdens styggeste hår, virkelig helt grusomme parykker var det. Etter det har jeg hatt problemer med henne. Jeg føler meg dratt i begge retninger med The Tourist kjenner jeg.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #16 Skrevet 23. juni 2011 Har ikke fått sett filmen før nå jeg Johnny Depp og Angelina jolie hadde null kjemi whats so ever og jeg skjønnte heller ikke helt slutten. Jeg hadde store forventninger til filmen men ble veldig skuffet. Eneste grunnen til at jeg så hele filmen var pga jeg er litt små forelsket i Johnny. Han er så heit
skrue Skrevet 25. juni 2011 #17 Skrevet 25. juni 2011 Fin reklame for Venezia, men ellers ikke noe spesielt.
Gjest Raindrops Skrevet 27. juni 2011 #18 Skrevet 27. juni 2011 Den var helt ok. En sånn film man ikke trenger å konsentrere seg for å se på, jeg lo litt av og til, og Johnny Depp var heit selv om han så eldre ut enn noen gang. Men jeg er glad jeg ikke kastet bort penger på kino.
maipai Skrevet 27. juni 2011 #19 Skrevet 27. juni 2011 Helt grei film å se hjemme i sofaen. Grei story, fine skuespillere og kreativ slutt. Jeg likte den jeg
Gjest Michelle82 Skrevet 27. juni 2011 #20 Skrevet 27. juni 2011 Helt blottet for manus og fortelling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå