Gå til innhold

Dobbel penetrering

Fremhevede innlegg

Gjest Madam Felle
Skrevet
Ja, det også. Kanskje litt sånn som han som vant verdensmesterskapet i pølsespising... :sprettoy:

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Men det er jo forskjell på grillpølser, middagspølser og Vossakorv f.eks.

Ikke glem at det finnes wiener også....

Gjest en av to
Skrevet

Jeg har vært med på dette. Det føles ikke ekkelt, bare opphissende og spennende å kjenne en hard stake så tett inntil sin egen. Men det krever mye av den kvinnen som deltar om dette skal funke.

Skrevet
Men det krever mye av den kvinnen som deltar om dette skal funke.

Hvordan da?

Skrevet

"Nei - og dette sier jeg av erfaring. Følte meg mer som en overstappet pølse enn noe annet. "

:hoho:

Gjest fast bruker - i i
Skrevet

:o Var det ikke et eller annet med at man ikke skulle dra "snikk-snakk" inn i seriøse tråder da damer? Mannen spør seriøst og fortjener et seriøst svar.

Jeg har selv prøvd dobbel flere ganger, og for min del er dette en himmelsk opplevelse. Men det kommer kanskje av at jeg er absolutt trygg i forholdet til min mann, som har vart i snart 15 år.

Det er utrolig deilig å sitte oppå han å "ri", og se ham inn i øynene, mens jeg samtidig blir tatt bakfra av en annen. Vi har "brukt" samme fyren hver gang, en vi kjenner godt og stoler 100% på.

Vi har også prøvd "partnerbytte", men dette var ikke noe for oss, da vi egentlig ikke syntes det var noe hyggelig å se vår partner pule en annen.

Det vi imidlertid kommer til å prøve, er en annen kvinne. Den tanken tenner oss begge voldsomt.

Dere andre kan dømme oss så mye dere orker, men dette beriker faktisk vårt sexliv. Vi stoler på hverandre, og begge vet hva den andre vil ha.

Håper du fikk svar på det du spurte om, Philip! :)

Skrevet

Har ingen planer om å prøve dette!

Må bare si at det er enveis i toern.(om du skjønte??) :blunke:

Skrevet
Jeg har vært med på dette. Det føles ikke ekkelt' date=' bare opphissende og spennende å kjenne en hard stake så tett inntil sin egen. Men det krever mye av den kvinnen som deltar om dette skal funke.[/quote']

Kan man da si at mennene er urlite bifile ettersom de synes det er spennende og opphissende å klaske staker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...