pyttipanne Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Vi tenker å ha noe tradisjonelt når vi går inn i kirka.. men så har jeg såååååå lyst å ha noe utradisjonelt når vi skal gå ut av kirka.. noe med litt fart i, noe som er en "feel good"-låt, som handler om kjærlighet (hmmm..kanskje jeg har sett dette på en amerikansk film engang??) Vet ikke en gang hvilken låt jeg tenker på, men bare den følelsen jeg kjenner når jeg hører den..hihi...
Barcelone Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Vi gikk ut til Lucky med Jason Mras og Colbie Calei
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Vi gikk ut til Lucky med Jason Mras og Colbie Calei Var det da en ordentlig sang, eller bare melodien?
pyttipanne Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2011 Barcelone; wow, den var vakker. Har faktisk ikke hørt den før, måtte sjekke spotify. Flott refreng og fine rytmer. HVa synes dere om "Love is all around"...? hihi.. den er litt sånn klisje/romantisk/klein...hehe.. men herreverden så godfølelse jeg får av den...også er det en melodi som de fleste kjenner..
Tullepia Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 Vi tenker å ha noe tradisjonelt når vi går inn i kirka.. men så har jeg såååååå lyst å ha noe utradisjonelt når vi skal gå ut av kirka.. noe med litt fart i, noe som er en "feel good"-låt, som handler om kjærlighet (hmmm..kanskje jeg har sett dette på en amerikansk film engang??) Vet ikke en gang hvilken låt jeg tenker på, men bare den følelsen jeg kjenner når jeg hører den..hihi... Ta kontakt med organisten som skal spille. De har masse gode forslag!
pyttipanne Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2011 Ta kontakt med organisten som skal spille. De har masse gode forslag! Ja! Det var lurt, har ikke tenkt på å kontakte organisten!! Andre forslag mottas også med takk:-)
Gjest Tirkes Skrevet 4. juli 2011 #7 Skrevet 4. juli 2011 (endret) Jeg lukta veldig på You're So Cool av Hans Zimmer (søk den opp, nydelig instrumental og passe munter rytme) som utgang, men lot meg bølle til en mer tradisjonell en. Edit: Haha, unnskyld. Sitter her med en venninne og planlegger bryllup og linker hverandre diskusjonstråder fra både dette forumet og et par andre forum. Går litt i surr med gamle/nye tråder. Skal slutte å gjenopplive gamle tråder nå! Lover! Endret 4. juli 2011 av Tirkes
Gjest Ninab Skrevet 4. juli 2011 #8 Skrevet 4. juli 2011 Jeg lukta veldig på You're So Cool av Hans Zimmer (søk den opp, nydelig instrumental og passe munter rytme) som utgang, men lot meg bølle til en mer tradisjonell en. Edit: Haha, unnskyld. Sitter her med en venninne og planlegger bryllup og linker hverandre diskusjonstråder fra både dette forumet og et par andre forum. Går litt i surr med gamle/nye tråder. Skal slutte å gjenopplive gamle tråder nå! Lover! Tøffeste jeg har opplevd i bryllup er kjenningsmelodien fra Flåklypa :D Jeg har forøvrig bedt om sammendrag over hayden til inngang, og sjugurs-marsjen på utgang.. men gjenstår å se om Kantor kan spille dem.
Niennas Skrevet 5. juli 2011 #9 Skrevet 5. juli 2011 En kollega av meg var toastmaster for noen uker siden, der utgangsmelodien var sangen til Fleksnes. :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå