Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2003 #1 Skrevet 23. oktober 2003 Hver eneste gang jeg åpner en ny pakke torky og skal ta ut en liten flik fra midten må man trekke ut en hel "klump" før en kan trekke ut på normalt vis. :o Hvorfor i svarte kan de ikke lage rullene slik at en slipper dette tullet... :evil: Jeg vil trekke ut litt i gangen også fra begynnelsen av jeg....
Gjest gjesta Skrevet 23. oktober 2003 #4 Skrevet 23. oktober 2003 Det er ikke bare Torky som er slik! Vi har slike tørkeruller på jobben, et annet merke altså, og de er også slik...!
Pip Skrevet 23. oktober 2003 #5 Skrevet 23. oktober 2003 Ja, veit du - det der er rart! Trur kanskje det er fordi det må vere heilt stramt for at rullane skal 'henge saman' før dei kjem i haldaren...?
Octavia Skrevet 23. oktober 2003 #6 Skrevet 23. oktober 2003 Bruker en sånn type rull fra Lambi, jeg. På den ene siden ligger den en liten flik som gjør at det er lett å dra ut papiret. Drar du fra andre siden blir det Torkykaos. Ikke noe særlig.
MarianneE Skrevet 25. oktober 2003 #7 Skrevet 25. oktober 2003 Glad det er flere som engasjerer seg i dette! :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå