Gjest glamourgirl Skrevet 23. oktober 2003 #1 Del Skrevet 23. oktober 2003 Helt alvorlig? Når jeg har sex, må jeg bite... Ikke hardt, eller sånn vondt eller no, men litt sånn smågnaging, i skuldre, fingre, eller andre strategiske steder der jeg kommer til.... Andre??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 23. oktober 2003 #2 Del Skrevet 23. oktober 2003 *Løwen rekker opp hånda* Sett katter hatt sex? Tenk større tenner Men seriøst, jeg synes f.eks. at litt småbiting i nakkeskinet hører spesielt godt hjemme i doggy. (*grulble* Hvorfor ble det plutselig pinlig å fortelle Glammy slikt? :oops:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. oktober 2003 #3 Del Skrevet 23. oktober 2003 unnskyld!!! Så bare for meg tannkjøttet begynne å niklø så fort jeg får lyst på kjæresten!!! men ja, jeg får sånn bite-mani til tider, men det varierer for meg da, det er ikke alltid liskom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2003 #4 Del Skrevet 23. oktober 2003 : Sett katter hatt sex? Eller hvalrosser (Sandman..?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. oktober 2003 #5 Del Skrevet 23. oktober 2003 Ja, det klør i tenna.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettan* Skrevet 23. oktober 2003 #6 Del Skrevet 23. oktober 2003 Nope, det er nok helt andre steder det klør enn i tanngarden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 23. oktober 2003 #7 Del Skrevet 23. oktober 2003 eh, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 23. oktober 2003 #8 Del Skrevet 23. oktober 2003 Men seriøst, jeg synes f.eks. at litt småbiting i nakkeskinet hører spesielt godt hjemme i doggy. Mmm, det er ganske gjevt..... :oops: Dobbelt rødme :oops: Hvorfor er det flaut å innrømme det for Løwis.... (*grulble* Hvorfor ble det plutselig pinlig å fortelle Glammy slikt? :oops:) Fordi, vel.... Bra, ikke bare meg, puh... Da fortsetter jeg putetygging, til jeg får noe bedre å sette tenna i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå